15:37

بانی‌فیلم: در دنیای رسانه‌ای اگرچه سرعت در انتقال خبرها می‌تواند امتیاز ویژه‌ای برای هر رسانه‌ای به شکار آید، اما رسانه‌ها به برخی از اخبار رت به دلیل ماهیت آزاردهنده‌شان کم‌توجهی می‌کنند.
انتشار عکسی از بهرام بیضایی و تکیدگی چهره‌اش باعث شد. در نشر این تصویر کمی تامل کنیم و تعجیل و شتاب را کنار بگذاریم.
اما با فراگیر شدن تصویر مذکور و با اضافه شدن تعداد انتشار این عکس استاد بهرام بیضایی در فضای مجازی، لازم دیدیم ضمن آرزوی تندرستی برای این سینماگر بزرگ، توضیحی را در مورد عکس وایرال شده بدهیم.
شهرام ناظری خواننده و موسیقیدان کشورمان چندی پیش در سفری به امریکا به دیدار بهرام بیضایی می‌رود و عکسی دونفره از خود و بیضایی می‌گیرد. این عکس دو نفره برای نخستین بار در صفحه شهرام ناظری منتشر می‌شود اما برخی از صفحات مجازی با کادره کردن تصویر بیضایی و حذف شهرام ناظری، عکس بیضایی را به تنهایی منتشر می‌کنند.
به هرحال تصویر این فیلمساز با کلاهی بر سر که نشان از کوتاه شدن موها و درگیری‌اش با بیماری داشت، سوژه صفحات متعدد در رسانه‌های مجازی شد.
متاسفانه بنا به دلایل فرامتنی، بهرام بیضایی سال‌هاست در کوچی اجباری به همراه خانواده‌اش در امریکا بسر می‌برد. او در خلال این سال‌ها غربت‌نشینی، علاوه بر ادامه کارهای تحقیقاتی‌اش در دانشگاه استنفورد، تعدادی نمایش را هم به صحنه برده است.
اما نکته‌ای که تاکنون به آن اشاره‌ و در رسانه‌ها منتشر نشده است، باید برای آگاهی افکار عمومی بیان شود.
جالب است بدانید که شبکه تلویزیونی فارسی‌زبان ام‌بی‌سی‌پرشیا، در ابتدای دوره جدید فعالیت‌اش، نمایندگانی را برای جلب نظر بهرام بیضایی به امریکا فرستاده بود تا بتواند نظر موافق این سینماگر برای همکاری با شبکه تلویزیونی‌اش را به دست آورد. اما براساس شنیده‌های خبرنگار بانی‌فیلم از چندین منبع موثق، این سینماگر ایرانی به تمامی‌ درخواست‌های همکاری -با وجود پرداخت دستمزد گزاف- پاسخ منفی داده بود!
برای بهرام بیضایی آرزوی موفقیت و سلامتی داریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *