22:32

بانی‌فیلم: سعید مطلبی باارسال یادداشتی از برچزاری مراسم و جشن تولدش توسط جمعی از اصحاب سینما و تئاتر قدردانی و تشکر کرد.
این هنرمند قدیمی سینما در یادداشت خود خطاب به محسن شایان‌فر تهیه‌کننده سینما نوشت:
آقاى شايان فر عزيزم
به لطف شما يكشنبه شب براى من شبى باشكوه و سراسر زيبايى بود.
براى تكميل اين لطف مي‌خواهم زحمت تشكر از عزيزانى كه با محبت‌هايشان مرا شرمنده و رهين خود كرده‌اند را بر گردن شما بگذارم.
سروران گرامى، تهيه‌كنندگان محترم، كارگردانان، بازيگران، نويسندگان، هنرمندان صداوتصوير، كوشندگان تهيه وتوليد، اساتيد محترم دانشگاه، منتقدين ونويسندگان شريف سينما، من شصت ودو سال از عمر هشتاد و دوساله خودم را در اين حرفه گذرانده‌ام وبه تمام سال‌ها و روزها و ساعت‌هايى كه افتخار همكارى با شما را داشته‌ام افتخار مي‌كنم، از يكايك شما بابت اينكه اجازه داديد در كنارتان باشم و افتخار همكارى و همراهى شما را داشته باشم تشكر مي‌كنم.
در اين سن كه من در آن هستم مجيز و مداهنه و تعريف بيجا، جايى ندارد پس صادقانه مي‌گويم اين جمع هنرمندان سينما، شريف‌ترين، صادق‌ترين و عاشق‌ترين جمعى است كه در سپهر اجتماع امروز حضور دارد، شرافت بى‌گفت‌وگو، صداقت خدشه‌ناپذير و عشق بى غل وغش اين جمع به حرفه سينما وبه مردم و جامعه را در هيچ جمع و گروهى نمي‌توان يافت.
عزيزان، دوستان نازنين سروران بزرگوار از يكايك شما بابت اينكه اجازه داديد سال‌هاى سال عضوى از شما باشم تشكر مي‌كنم و دست تك تك شمارا مي‌بوسم و اگر بخاطر وضع جسمى قصورى در جواب به پيام‌هاى محبت‌آميز شما پيش آيد، پيشاپيش پوزش مي‌طلبم.
سعيد مطلبى

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *