18:05

ژرار دپاردیو هنرپیشه فرانسوی به دلیل تکرار اتهامات آزار و اذیت جنسی از سوی پلیس برای بازجویی احضار شد.
‎به کزارش سایت دویچه‌وله فاذسی، این بازیگر در ارتباط با اتهام آزارهای جنسی که گفته می شود در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۲۱ رخ داده، از سوی پلیس فرانسه بازجویی شده است.
‎سخنگوی دفتر وکیل دپاردیو گزارش رسانه‌ها از این احضار را در گفتگو با خبرگزاری آلمان (dpa) تأیید کرد.
‎گزارش‌ها حاکی است، دو زن به طور مستقل در ابتدای سال میلادی علیه این هنرپیشه ۷۵ ساله طرح دعوی کرده‌اند. یک طراح صحنه ادعا کرده که دپاردیو هنگام فیلمبرداری فیلم “دریچه‌های سبز” او را مورد آزار جنسی قرار داده است. شاکی دیگر زنی است که این بازیگر را به تماس جنسی و رکیک‌گویی در جریان فیلمبرداری یک فیلم کوتاه متهم کرده است.
‎در سال‌های اخیر، زنان بارها دپاردیو را به خشونت و آزار جنسی متهم کرده‌اند. شارلوت آرنولد، بازیگر در سال ۲۰۱۸ این بازیگر را به آزار و اذیت جنسی متهم کرد. در پی آن موارد دیگری نیز مطرح شد ولی  زنانی که از دپاردیو طرح دعوی کرده‌اند، صنعت فیلمسازی را در این امر مسئول می‌دانند. خود دپاردیو همه اتهامات را رد می‌کند.
‎دپاردیو یکی از مشهورترین بازیگران فرانسوی است. او در بیش از ۲۰۰ فیلم – از جمله تولیدات بسیار موفقی مانند “سیرانو دو برژراک” و “مردی با نقاب آهنین” ظاهر شد. در سال ۱۹۹۶ او نشان شایستگی لژیون فرانسه را دریافت کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *