20:55

شب گذشته نهم اردیبهشت جمعی از اصحاب سینما و تئاتر در مراسمی در کافه رستوران پینار شرکت کردند.
به گزارش رسیده، این دورهمی با هدف فراهم‌کردن فضایی صمیمانه برای برقراری ارتباطات و تبادل تجربیات با حضور هنرمندان پیشکسوت و جوان در کنار یکدیگر به همت تشکل مجازی «سینما گفت‌وگو» برگزار شد.

در حاشیه این دورهمی دو مناسبت همزمان هم توسط حاضران در مراسم گرامی‌ داشته شد؛ اولی سالروز تولد سعید مطلبی، کارگردان و سناریست پیشکسوت سینمای ایران بود که جشنی با حضور این سینماگر قدیمی و برای قدردانی از سال‌ها تلاش و حضور پررنگ و ارزشمند وی در صنعت سینما برگزار شد.
دومین مناسبت هم تجلیل و دیدار با صدرالدین حجازی یکی از پیشکسوتان بازیگری بود که به دلیل بروز کسالت، چندی مدتی‌ست که تحت مداوا قرار گرفته است.
محسن شایانفر تهیه‌کننده سینما و تلویزیون با اظهار امیدواری از ادامه برگزاری چنین مراسمی گفت: امیدوارم با احیاء چنین دورهمی‌هایی بتوانیم روحیه شادی در میان عوامل و همکاران به وجود آوریم.
در ادامه این مراسم محسن شایانفر میزبان این مراسم به معرفی آثار تک تک حضار پرداختند که از سوی همه هنرمندان مورد تشویق قرار گرفت. این معرفی شامل توضیحاتی درباره نقش و آثار هنری آنها نیز بود.
شرکت‌کنندگان در این دورهمی با ابراز رضایت از حضور در این مراسم و دیدار صمیمانه با یکدیگر از تلاش‌های محسن شایانفر تهیه کننده نام آشنا برای مهیا کردن شرایط برگزاری دورهمی هنرمندان قدردانی کردند.

هنرمندانی که در این مراسم شرکت‌کردند عبارتند از:
سیروس الوند، سعید مطلبی، غلامرضا موسوی، سعید سهیلی، مسعوداطیابی، سعید حاجی میری، علی اکبر ثقفی، علی غفاری، بهزادجوانبخش، جهانگیر الماسی، سیاوش طهمورث، علی دهکردی، بهمن دان، سیروس میمنت، پویا امینی، شهره سلطانی، اکبر رحمتی، سیاوش طهمورث، محمد شیری، سعید پیردوست، محرم زینال‌زاده، بهزاد رحیم‌خانی، عزت رمضانی‌فر، جلیل فرجاد، عباس محجوب، بیوک میرزایی، اکبر رحمتی، اکبر سنگی، خشایار راد، محمود مقامی، قاسم زارع، سیروس همتی، میثم عباسی، یوسف مرادیان، اسرافیل علمداری، محمود مقامی، عباس یاری، علیرضا عابدی. هادی قمیشی و…
گفتنی‌ست در این دورهمی برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای موسیقی زنده با حضور احمد سلو و تنی چند از هنرمندان بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *