10:50

بانی‌فیلم: فیلم دوران زندگی جوانی دونالد ترامپ رییس جمهور سابق و جنجالی امریکاتوسط کارگردان ایرانی ساخته می‌شود.به گزارش خبرنگار بانی‌فیلم از فرانسه، فیلمسینمایی جدید علی عباسی کارگردان ایرانی‌تبار ۴۲ ساله به نام «شاگرد» مربوط بهزندگی دونالد ترامپ رییس جمهور سابق امریکاست که با دومین فیلمش «مرز» درجشنواره کن ۲۰۱۸ بسیار خوش درخشید و جایزه بزرگ بخش نوعی نگاه را هم به دستآورد.عباسی این فیلم را با بازیگران امریکایی جلوی دوربین می‌برد. این فیلمسازایرانی‌تبار پروژه‌ای نیز با اقتباس از نمایشنامه هملت شکسپیر در دست داشت که درحال حاضر آن را کنار گذاشته است.عباسی «شاگرد» را در امریکا کلید زد و در آنهنرییشه‌های مشهور امریکایی سباستیان استان و جرمی استرونگ، و ماریا بالاکووابازی دارند.ماجرای فیلم «شاگرد» به زندگی دونالد ترامپ در دوران جوانی‌اش در دهه۱۹۷۰/۱۹۸۰ می‌پردازد.
در این اثر به زندگی شخصیت رییس جمهور جنجالی قبلی امریکا از زاویه خاصیپرداخته می‌شود.

8C269CED-00DE-4AEC-9AB6-A1B3BF54E450-500x289.jpeg

به نظر می‌رسد این پروژه به دلیل سوژه ملتهب‌اش مورد توجه محافل سینمایی/ سیاسیقرار گیرد.
دونالد ترامپ که خود درگیر چند پرونده قضایی در دادگاه‌های امریکاست، خود را برایکاندیدایی در انتخابات ریاست جمهوری امریکا آماده می‌کند.
گفتنی‌ست سومین فیلم علی عباسی به نام «عنکبوت مقدس» که داستانش در باره یکقاتل سریالی در مشهد بود با واکنش‌های متفاوتی روبرو شد.
این فیلم در بخش مسابقه جشنواره کن در سال ۲۰۲۲ نیز حاضر بود که موفق به دریافتجایزه بهترین بازیگر زن برای زر امیرابراهیمی شد.
علی عباسی همواره در سه فیلم قبلی اش ، بر سوژه های غیرمتعارف انگشت گذاشته وموفق هم عمل کرده است.
حال باید منتظر فیلم جدید او بود که به نظر خیلی غیر متعارف‌تر خواهد بود.
برمبنای نوشته‌های سایت‌های سینمایی، این ساخته سینمایی پرهزینه‌ترین فیلم علیعباسی خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *