13:30

بانی‌فیلم: در حالی که نزاع پنهانی قدرت میان صداوسیما و وزارت ارشاد بر سر سکانداری شبکه نمایش خانگی و گرفتن اختیار نظارت شش‌دانگ بر محصولات تولیدی پلتفرم‌ها، همچنان ادامه دارد، دیدن بیلبوردهای تبلیغاتی برخی از تولیدات صداوسیما حکایت از این دارد که تاثیر تبلیغات سریال‌ها از شبکه‌های تلویزیونی از سکه افتادن افتاده است!
اینکه صداوسیما همیشه و مداوم خود را رسانه‌ای قدرتمند و فراگیر می‌داند اما ناچار است محصولاتی همچون سریال‌های تولیدی‌هاش را به شکل تابلوهای تبلیغی در سطح شهر نصب کند، به خودی خود، جایگاه ادعایی تلویزیون دولتی ایران را زیر سئوال می‌برد.
این شیوه تبلیغی در سال‌های اخیر و با ریزش معنادار آمار تماشاگران سریال‌ها و برنامه‌های صداوسیما به شکل گسترده‌ای مورد توجه تهیه‌کنندگام سریال‌های صداوسیما قرار گرفته است.
شاید نیاز باشد برای چندمین بار به مسئولان صداوسیما و مدیریت‌های مختلف مراکز تولید سریال و برنامه یادآوری شود، آنچه که یک سریال را نزد مخاطبان شاخص و تماشایی و متمایز می‌سازد، نه تبلیغات محیطی و توسل به انواع شیوه‌های اطلاع‌رسانی، بلکه تولید مبتنی بر ساختار درست محتوایی قابل اعتناست!
سرو کردن غذای بی‌مزه، در ظرف شیک، آن را خوشمزه نمی‌کند!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *