12:56

فیلم سینمایی «آسمان غرب» که با تاخیر یک‌هفته‌ای، از ابتدای نوروز ۱۴۰۳ روی پرده سینماها رفت، هرچند در شروع اکران از سایر رقبا عقب ماند و نتوانست در تبلیغات تلویزیونی و شهری اطلاع‌رسانی خوبی صورت دهد، اما به مرور به‌نظر می‌رسد با بهتر شدن اوضاع فیلم در سانس‌دهی و تبلیغات، رشد مخاطب و همراهی بیشتر تماشاگران همراه شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، این فیلم اکنون در هفته چهارم اکران خود، توانسته با رشد ۷۵ درصدی نسبت به ایام نوروز، از مرز فروش ۴ میلیارد تومان عبور کند و بالاتر از فیلم‌های نوروز، پرویزخان و ایلیا برسد و به‌نظر می‌رسد با ادامه این روند به زودی از فیلم آپاراتچی نیز عبور کند.

رشد فروش این فیلم در روزهای اخیر با افزایش پخش تیزرهای تلویزیونی، تبلیغات شهری و فضای مجازی در آستانه سالگرد شهادت شهید شیرودی به شکلی بود که این فیلم در سه روز پایانی این هفته توانست با جذب ٢٠ هزار مخاطب – با یک سوم تا یک پنجم سانس‌های فیلم‌های صدر گیشه – یک میلیارد فروش را در این بازه زمانی ثبت کند که عدد قابل توجهی است.

فروش یک میلیاردی «آسمان غرب» در ۳ روز پایانی هفته
نمایی از «آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد
آسمان غرب اکنون در فروش روزانه پس از فیلم بی‌بدن قرار دارد و در صورت تداوم اکران و تبلیغات برای چنین فیلم هایی که نیاز به گذشت زمان و حرکت در مسیر طول اکران دارند تا آگاهی‌بخشی و رغبت برای تماشای آنها در مخاطبان صورت گیرد، می تواند فروش بیش از ۱۰ میلیارد تومان را نیز تجربه کند.
این فیلم به کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد پس از سال‌های تجربه یک فیلم اکشن جنگی و هوایی را برای جوانان به سینما آورده و با آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مدارس می‌تواند موج تازه‌ای از فروش را برای این فیلم رقم بزند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *