11:08

صداپیشه مجموعه خاطره انگیز «هادی و هدی» گفت: از آنجایی که از سال ۶۰ برای بچه‌ها کار می‌کردم، در حال حاضر دهه شصتی‌ها به من می‌گویند: تو جزو خاطرات کودکی ما هستی. در تولید یک اثر هنری برای کودک نمی‌شود اشتباه کرد چراکه ممکن است زندگی بچه به خطا برود.
سوسن مقصودلو در گفت‌وگو ایرنا درباره ارتباط با بچه‌ها و تولید برنامه‌های عروسکی برای نسل‌های مختلف گفت: همیشه مایل بودم که بتوانم با کودکان هر نسل و دوره‌ای ارتباط بگیرم. اما حالا ارتباط گرفتن با بچه‌ها سخت‌تر شده است.
وی ادامه داد: از آنجایی که از سال ۶۰ برای بچه ها کار می‌کردم در حال حاضر دهه شصتی‌ها به من می‌گویند: تو جزو خاطرات کودکی ما هستی؛ اما حالا می‌بینم با اینکه از بچه‌های این دوره غافل نشده‌ام و مایلم برایشان کار کنم اما آن‌ها هیچ تصوری از من ندارند. با اینکه از بچه های این دوره غافل نشده‌ام و مایلم برایشان کار کنم اما آن‌ها هیچ تصوری از من ندارند
بازیگر مجموعه خانه آب نباتی افزود: از این رو وقتی برنامه خانه آب نباتی پیشنهاد شد خیلی خوشحال شدم و خوشحال‌ترم که می‌بینم بچه‌های ۳ یا ۴ ساله من را می‌شناسند و می‌گویند برنامه من را می‌بینند.
مقصودلو با بیان اینکه کار کودک چارچوبی دارد که باید در هر عصر و زمانه‌ای به آن مقید باشیم، گفت: در تولید یک اثر هنری برای کودک نمی‌شود اشتباه کرد چراکه ممکن است زندگی بچه به خطا برود.
گوینده مجموعه هادی و هدی در پاسخ به اینکه شرایط فعلی تولید اثر برای کودکان را چطور ارزیابی می‌کند گفت: از زمانی که پلاتو مجری در تلویزیون پا گرفت تمرین‌ها همچون سابق صورت نمی‌گرفت. ما پیش از هر قسمت هادی و هدی برای صدا و عروسک‌گردانی تمرین می‌کردیم اما الان یک استودیو کوچک وجود دارد که مجری می‌آید و برنامه اجرا می‌شود و تمام می‌شود.
او تمرین‌هایی که پیش از اجرا انجام می‌شود را حائز اهمیت دانست و افزود: آن تمرینات سابق که دریافت‌های خوبی به بازیگر و عروسک‌گردان می‌داد تمام شده؛ الان شکل تمرینات عوض شده. آن تمرینات کمک می‌کرد تا نقاط ضعف و قوت شناسایی شوند اما الان اتفاق نمی افتد.
بازیگر سریال قطار ابدی، از این مجموعه نام آورد و گفت: قطار ابدی، باجناق‌ها، طنزآوران جهان نمایش و چند کار دیگر از آثار شاخصی هستند که شامل مرور زمان نشده‌اند و مردم آن‌ها را دوست دارند و فراموش نکرده‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *