10:28

بانی‌فیلم: نتفلیکس قرار است سریالی با محوریت زندگی جی‌اِف‌کِندی رییس جمهور پیشین آمریکا را بسازد. فیلمنامه این سریال، اریک روت است نویسنده فیلمنامه آخرین فیلم مارتین اسکورسیزی یعنی «قاتلان گل ماه». شرکت چرنین هم این تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را که در چند قسمت محدود تولید می‌شود برای نتفلیکس انجام می‌دهد.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از ورایتی، به گفته برخی منابع، نتفلیکس در حال توسعه یک سریال محدود بر اساس زندگی جان اف. کندی است. ساخت این سریال بر اساس کتاب “جان اف. کندی: رشد در قرن آمریکایی، 1917-1956” اثر فردریک لوگوال خواهد بود. این کتاب در سال 2020 منتشر شده؛ محور فیلمنامه سریال بخش اول کتاب است که به بررسی زندگی کندی از تولد تا زمانی که به عنوان سناتور جوان ایالات متحده از ماساچوست انتخاب شد می‌پردازد.
اریک روت برای نوشتن فیلمنامه سریال، به این پروژه پیوسته است. پیتر چرنین و جنو تاپینگ از چرنین انترتینمنت نیز در تهیه اجرایی این سری مشارکت خواهند داشت. در حال حاضر در حال جستجو برای یک مدیر سریال هستند.
نمایندگان نتفلیکس درخواست کامنت را فوراً پاسخ ندادند.
گفته شده که کمپانی نتفلیکس این سریال را به عنوان نسخه آمریکایی «تاج» در نظر دارد. سریال بسیار موفق «تاج» درباره الیزابت دوم و خانواده سلطنتی بریتانیا بود،.
در حال حاضر مشخص نیست که با توجه به تأثیرگذاری خانواده کندی در آمریکا. آیا این سریال همان الگوی «تاج» را دنبال می‌کند که بازیگران مختلف به عنوان شخصیت‌های اصلی در هر دو فصل به ایفای نقش می‌پردازند؟
اریک روت نویسنده بسیار موفقی است. او در سال ۱۹۹۵ جایزه اسکار بهترین فیلمنامه بر اساس اقتباس را برای “فارست گامپ” به دست آورد. او تاکنون برای شش بار نامزد جایزه اسکار شده است؛ از جمله برای کارهایش در فیلم‌هایی مانند «مونیخ»، «ستاره‌ای متولد می‌شود» برادلی کوپر و «تلماسه».
او همچنین یکی از نویسندگان معتبر فیلم «قاتلان گل ماه» مارتین اسکورسیزی است.
از دیگر فیلمامه‌های موقف و معتبر اریک روت می‌توان به «علی»، «چوپان خوب» و «مورچه‌ی دکتر کوریوس» اشاره کرد که برای آخرین آن نامزد جایزه اسکار هم شد.
شرکت چرنین انترتینمنت در حال حاضر سرگرم ستولید برخی از برنامه‌های تلویزیونی مانند “P-Valley” در شبکه ستارز است. این شرکت همچنین فیلم بزرگ «رئیس جنگ» با بازی جیسون موموا را برای شبکه Apple TV+ در دست تهیه دارد و به تازگی هم دو پروژه را در دست تولید دارد؛ یکی فیلم «لوتر: خورشید سقوط کرده» با بازی ادریس البا که در آن البا نقش جان لوتر کارآگاه ارشد را دارد و دیگری “Dicks: The Musical” که در تولیدش مشارکت دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *