9:57

خوشحالی توزیع کنندگان محلی از استقبال تماشاگران از بلاک‌باستر «لئو»

بانی‌فیلم: فیلم اکشن «لئو: خونین و شیرین» با فروش سرسام‌آور خود در سه روز آغاز اکرانش، توانست به رکوردی باورنکردنی در باکس‌آفیس سینماهای امارات برسد.
روز گذشته روزنامه گلف‌نیوز، در گزارشی ضمن بررسی فروش این فیلم بالیوودی، با احمد گلچین بنیانگذار شرکت سینمایی فارس‌فیلم گفت‌وگو کرد تا از دلایل موفقیت این فیلم اکشن سینمای هند آگاه شود.
گلف‌نیوز نوشت: «لئو: خونین و شیرین» آخرین فیلم اکشن و درام تامیل زبان با هنرنمایی ویجی بازیگر اهل جنوب هند، توانست با فروش بیش از ۳۰۰،۰۰۰ بلیت در چهار روز اول اکران خود علاوه بر رکوردشکنی، در صدر باکس آفیس امارات متحده عربی هم بایستد.
براساس آمار فروش درگاه‌های محلی بلیت فیلم‌های سینمایی، فیلم ویجی به نام «لئو» – بازسازی فیلم هالیوودی «تاریخچه خشونت» – با فروش بیش از ۳۰۰،۱۰۹ بلیت از زمان اکرانش در ۱۹ اکتبر ، شروع بسیار سنگینی داشته است.
احمد گلچین، بنیانگذار و رئیس هیات مدیره گروه فیلم فارس در گفت‌وگو با گلف‌نیوز در باره فروش این فیلم گفت: «فیلم ویجی به لحاظ محتوا بسیار خوب است و اکرانش در بازار منطقه را به خوبی پشت سر گذاشته شده. این فیلم بسیار خوب و نادر است؛ «لئو» فیلمی‌ست که در بازسازی‌هایی که سینمای هندی انجام داده به میزان زیادی موفق بوده و مورد علاقه و استقبال تماشاگران قرار گرفته است.»
رئیس هیات مدیره گروه فیلم فارس در ادامه افزود: «من زمانی را به خاطر می‌آورم که پدیده مشابهی در سینمای هند بازسازی شد. آن بازسازی از فیلم «یادگاری» (Memento) به کارگردانی کریستوفر نولان صورت گرفت که در نسخه بالیوودی‌اش به زبان هندی به نام “Ghajini” بازسازی شد و موفقیت اقتصادی زیادی به همراه داشت.»
در حالی که «لئو» از اکران فوق‌العاده خود لذت می‌برد، فیلم مارتین اسکورسیزی «قاتلان گل ماه» با بازی لئوناردو دی‌کاپریو در سه روز اول هفته اکران خود تنها ۲۴،۳۶۷ بلیت فروشی داشت.
گلچین در این باره گفت: « “لئو” در حال عمل و تمرین است و همه چیز برای آن به عنوان یک بلاک‌باستر نوشته شده است. «کشتن کشتارهای گل ماه» هم فیلم بسیار خوب است، اما هر فیلمی، بازیگری مانند «لئو» نخواهد داشت.»
اکران جهانی درام اکشن «لئو» به کارگردانی لوکش کاناگاراج، در ۱۹ اکتبر انجام شد، «لئو» بر اساس فیلم «تاریخچه خشونت» دیوید کراننبرگ ساخته شد که در سال ۲۰۰۵ جلوی دوربین رفته بود.
در «لئو» بازیگران بااستعدادی مانند سانجی دات، تریشا کریشنان، آرجون سرجا و گاؤتام واسودوف منون حضور دارند.
به گفته کارشناسان، این فیلم یک بازسازی فرمولیک و سرگرم کننده از فیلم هالیوودی و معروف «تاریخچه خشونت» است که دارای صحنه‌های خشن و پر از مبارزات تن به تن است.
فیلم داستان یک صاحب کافه آرام به نام ویجی را روایت می‌کند که ناچار است خانواده‌اش را از گزند یک فروشنده مواد مخدر حفاظت کند. این فروشنده موارد مخدر باور دارد که ویجی پیش از این یک قاچاقچی سابقه‌دار بوده است.
«لئو» نشانه‌های شناخته شده کارگردانش، کاناگاراج را دارد، از جمله ماشین‌سواری و تعقیب و گریز با سرعت بالا، استفاده از موسیقی پرطرفدار و پر ضرب و آهنگ.
نوع فیلمسازی کاناگاراج، بهترین شاخصه‌ای‌ست که او برای فیلم های بلاک‌باستر دارد، مانند فیلم‌هایی که پیش از این ساخته بود؛ از جمله «کایتی» و «ویکرام» که شخصیت‌های این دو فیلم در «لئو» هم ظاهر می‌شوند.
با موفقیت پرآوازه «لئو» در اکس آفیس، حالا بازیگرش ویجی در صدر فهرست موفقیت‌های خود قرار دارد. او با «لئو» توانست موفقیتی فراتر از فیلم‌هایی مانند «شیر» و «وریسو» را به دست آورد.
«لئو: خونین و شیرین» همچنین به عنوان یک موفقیت جهانی با بیش از ۳۱.۲ میلیون دلار جمع آوری ها ظاهر می‌شود.
این فیلم اکشن سینمای هند در حال حاضر در سینماهای امارات متحده عربی قابل مشاهده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *