10:39

بانی‌فیلم: با شروع اکران جهانی آخرین فیلم از سری مجموعه «ماموریت غیرممکن»، تام کروز ستاره هالیوودی این فیلم جاسوسی اکشن، اعلام کرده که هفتمین «ماموریت غیرممکن» آخرین حضورش در نقش اتان هانت خواهد بود.
سایت ET در گفت‌وگو با تام کروز این خبر اختصاصی را منتشر کرده و نوشته که تام کروز در «ماموریت غیرممکن – حساب مرده» آخرین بازی او در نقش اتان هانت خواهد بود.
به گزارش بانی‌فیلم، ET در این گزارش خبری خود آورده: برای اتان هانت هیچ محدودیتی وجود ندارد و همین طور برای تام کروز!
وقتی خبرنگار ET از این ستاره ۶۰ ساله پرسید که آیا اصلا امکان‌پذیر است، اتان هانت مامور ارشد سازمان عملیات مخفی ماموریت غیرممکن، به زودی کفش‌هایش را آویزان کند، سر صحبت با تام کروز باز شد!
تام کروز در اولین نمایش فیلم «ماموریت غیرممکن – حساب مرده» در بریتانیا، وقتی پیش از نمایش هفتمین قسمت فرنچایز در سینماها در میدان لستر لندن بود که به این پرسش ET فکر کرد.
کروز گفت: «فعلاً نمی‌توانم جواب بدهم. می‌خواهم در حال حاضر فقط از این لحظه لذت ببرم، قسمت اول و دوم این فیلم بزرگ اکشن ماجراجویی، برای همه است و من هم مشتاقانه منتظر تماشایش هستم.»
گویا به جز تام کروز که توقفی برایش وجود ندارد، کریستوفر مک‌کواری، تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم اکشن هم همینطور است و قصدی برای کنار رفتن از این مجموعه اکشن ندارد!
کریستوفر مک‌کواری به عنوان کارگردان فیلم‌های «ماموریت غیرممکن- حساب مرده»، «ماموریت غیرممکن- ملت سرکش» در سال ۲۰۱۵ و «مأموریت: غیرممکن- فال‌اوت» در سال ۲۰۱۸ وارد این فرانچایز شد.
کروز در پاسخ به سوالی درباره همکاری‌اش با مک کواری در این فیلم گفت: «ما فقط یک داستان ثابت هستیم که دوست داریم با هم درباره فیلم‌ها، اکشن و داستان‌های دیگر بیشتر صحبت کنیم.»
در اوایل این هفته، تام کروز در اکران رم پایتخت ایتالیا برای پیش‌نمایش فیلم اکشن آینده با ET به گفت‌وگو نشست. او یک واقعیت جالب را در مورد تولید به اشتراک گذاشت؛ کروز گفت که خطرناک‌ترین شیرین‌کاری دوران حرفه‌ای‌اش – پرش موتورسیکلت از صخره، اولین صحنه‌ای بود که برای ‌«ماموریت غیرممکن- حساب مرده» فیلمبرداری شد!


کروز در مورد برنامه‌ریزی این شیرین‌کاری مرگبار با خنده گفت: «خب، ما می‌دانیم که فیلم را ادامه می‌دهیم یا نه!، بیایید کارهای روز اول را بدانیم… آیا می‌توانیم همه را ادامه دهیم یا نیاز به یک بازنویسی اصلی داریم؟»
این بازیگر با جدیت تمام افزود: «همه چیز به تمرکز برمی‌گردد. به سالها آماده شدن بود نیاز دارد. منظورم این است که من از کودکی موتورسواری می‌کردم، در مسابقات ماشین‌های سرعت شرکت می‌کردم و زمان زیادی را فقط با ورزش‌های هوازی، خابانی هواپیما و هلیکوپتر و پرش با چتر نجات می گذراندم… اما با وجود همه این مهارت‌ها، همه چیز به آن لحظه خاص در صحنه فیلمبرداری مربوط می‌شود.»
تام کروز بدون شک با بازی در فیلم‌های حماسی که یکی پس از دیگری روانه پرده سینماها شده، نام خود را در فرهنگ هالیوود حک کرده است. برخی از موفقیت‌های او عبارتند از تاپ گان، جری مگوایر، تجارت پرمخاطره و چند آدم خوب هستند و نقل قول‌هایی از این فیلم‌ها در میان دوستداران رواج یافت.
کروز می‌گوید: «جالب است. چیزهای زیادی از تمام حرفه‌ی من وجود دارد که مردم فقط دیالوگ “این فیلم واقعا جالب و سرگرم کننده است” را می‌گویند!»
پس از آغاز اکران «ماموریت غیرممکن – حساب مرده»، بخش دوم این فیلم اکشن در ماه جون سال ۲۰۲۴ روی پرده سینماها خواهد آمد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *