9:31

برد پیت در حال بررسی نقش در فیلم «منتقد فیلم» کوئنتین تارانتینو است. این فیلم، دهمین و آخرین فیلم تارانتینو است.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از هالیوودریپورتر، هنوز نام هیچ استودیویی برای تولید این فیلم مشخص نشده است. داستان «منتقد فیلم» در دهه ۷۰ میلادی در جنوب کالیفرنیا رخ می‌دهد و تحت تأثیر یک منتقد بدبین سینمایی قرار دارد که تارانتینو در دوران جوانی خود خوانده است.
برد پیت و کوئنتین تارانتینو در فیلم‌های «حرامزاده‌های لعنتی» ۲۰۰۹و «روزی روزگاری هالیوود» (۲۰۱۹) با هم همکاری داشتند. پیت برای بازی در «روزی روزگاری هالیوود توانست اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را بگیرد.
مشخص نیست که آیا پیت در دهمین فیلم تارانتینو حضور خواهد داشت یا نه.
این بازیگر تا پایان سال روی یکی از پروژه‌های شرکت اپل به کارگردانی جوزف کوسینسکی که مربوط به مسابقه فرمول یک است کار خواهد کرد. فیلم‌برداری «منتقد فیلم» اواخر امسال یا اوایل سال 2025 آغاز خواهد شد.
به گفته منابع، برای بازی در این فیلم، علاقه بازیگران بسیار زیاد خواهد بود، زیرا احتمالاً آخرین فرصتی است که برای بازی در یکی از فیلم‌های تارانتینو وجود دارد.
کوینتین تارانتینو پیش از این گفته بود که پس از کارگردانی دهمین فیلمش از دنیای فیلمسازی کناره‌گیری می‌کند و فیلم «منتقد فیلم» آخرین فیلم او خواهد بود.
هنوز نام هیچ استودیویی برای تهیه این پروژه که در کالیفرنیا فیلمبرداری می‌شود، در میان نیست.
تارانتینو فیلم قبلی‌اش «روزی روزگاری در هالیوود» را برای شرکت سونی ساخت که با آن نامزد اسکار کارگردانی و نویسندگی هم شد.
تارانتینو به دلیل جذب بازیگران درجه یک برای شلوغ شدن فیلم‌هایش شناخته می‌شود و انتظار می‌رود با توجه به اینکه این آخرین فرصت برای حضور در یکی از ویژگی‌های این فیلمساز است، علاقه بازیگران برای حضور در آخرین فیلم تارانتینو زیاد باشد.
برد پیت آخرین بار در «بابیلون» به کارگردانی دیمین شزل و «قطار گلوله‌ای» دیوید لیچ بازی کرد که هر دو در سال 2022 اکران شدند.
این هنرپیشه امریکایی فیلم بلند سینمایی «گرگ ها» به کارگردانی جان واتس را در نوبت پخش دارد که پیت را با جورج کلونی، همکار اوشن 11، دوباره همبازی شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *