22:25

بانی‌فیلم: امروز بعدازظهر دفتر جشنواره کن خبر داد که «افق»(Horizon) آخرین اثر کوین کاسنر به عنوان کارگردان، در بخش خارج از مسابقه این فستیوال به نمایش در خواهد آمد. این نخستین نمایش جهانی «افق» است که قسمت اول یک سه گانه سینمایی با کارگردانی و بازی کوین کاسنر که بازیگر مشهور است.
کاستنر که در کارنامه‌اش بازی و کارگرانی فیلم اسکاری «رقص با گرگها» را دارد توانسته علاوه بر بازیگری، با ساخت فیلم‌های مهمی خود را به عنوان کارگردانی باستعداد و متعهد بشناساند.
اسم کامل فیلم کاستنر «افق، یک حماسه امریکایی» است.
کوین کاستنر پس از انتخاب فیلمش برای نمایش در جشنواره کن در یادداشتی از این مدیران این رویداد سینمایی تشکر کرد.
کاستنر همواره تلاش کرده در آثارش چهره واقعی و غیرهالیوودی از جامعه امریکا را نشان دهد.
به گزارش هالیوود ربپورتر، کاستنر در بیانیه‌ای که منتشر کرد نوشته است: «می‌خواهم از جشنواره کن به خاطر گنجاندن فیلم من در انتخاب امسال تشکر کنم. ۲۰سال از زمان حضورم در کن که از آن لذت برده‌ام می‌گذرد. من منتظر زمان مناسب برای بازگشت بودم و با افتخار می‌گویم که این زمان فرا رسیده است. «افق، حماسه آمریکایی» داستانی است که 35 سال پیش آغاز شد و من نمی‌توانم جایی بهتر از کن را برای نشان دادن نتیجه چنین ماجراجویی شگفت‌انگیزی پیدا کنم. فرانسوی ها همیشه از فیلم‌ها حمایت کرده‌ و عمیقاً به فیلمسازی اعتقاد داشته‌اند. من هم عمیقاً به فیلمم اعتقاد دارم.»
کاستنر کارگردانی و بازی در فیلم «افق، یک حماسه امریکایی» را برعهده دارد. سینا میلر، سام ورتینگتون، جنا مالون، ابی لی، مایکل روکر، دنی هیوستون، لوک ویلسون، ایزابل فورمن، جف فاهی، ویل پاتون، تاتانکا مینز، اوون کرو کفش، \ هانت و جیمی کمبل باور بازیگران این فیلم هستند.
این سه گانه سینمایی، چهار سال جنگ داخلی را در برمی‌گیرد.
پیش از این  فیلم «مکس دیوانه، فیوریوسا» هم برای نمایش در بخش خارج از مسابقه جشنواره کن انتخاب شده بود.
قرار است فردا و یا چهارشنبه فهرست فیلم‌های کوتاه مسابقه و همچنین آثار راه یافته به بخش سینه فونداسیون معرفی شوند.
دبیر جشنواره کن صبح روز پنجشنبه ۱۱ آوریل، در کنفرانس مطبوعاتی در پاریس اطلاعات کلی را درباره آثار راه یافته به جشنواره کن (بخش رسمی) اعلام خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *