10:34

بانی‌فیلم: نخستین عکس‌های آنجلینا جولی در فیلم زندگینامه «ماریا» به کارگردانی پابلو لارین منتشر شد.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی «ماریا» زندگینامه ماریا کالاس یکی از خواننده‌های معروف اپرا را روایت می‌کند.
براساس توضیحات رسمی، فیلم جدید پابلو لارین که پیش‌تر فیلم‌های «جکی» و «اسپنسر»، را کارگردانی کرده، «ماریا» زندگی خواننده افسانه‌ای و مشهور اپرا را بررسی می‌کند. فیلم، بر اساس داستان‌های واقعی زندگی ماریا کالاس ساخته شده است و داستان زندگی تلخ، زیبا و تراژیک بهترین خواننده اپرای جهان را در دوران پایانی‌اش در دهه ۱۹۷۰ در پاریس روایت می‌کند.
از آنجایی که «ماریا» یک فیلم مستقل محسوب می‌شود، با توافق موقت از سندیکای بازیگران صنعت سینما و تلویزیون آمریکا (SAG-AFTRA) که در اعتصاب بسر می‌برند، تولید می‌شود.
این فیلم در شهرهای پاریس، یونان، بوداپست و میلان در مدت هشت هفته فیلمبرداری خواهد شد.
فیلمنامه «ماریا» که قبل از اعتصاب اتحادیه نویسندگان فیلم به اتمام رسیده است، توسط استیون نایت، همکار پابلو لارین در فیلم «اسپنسر» نوشته شده.

در این فیلم علاوه بر آنجلینا جولی، پیرفرانچسکو فاوینو (آداژیو)، آلبا رورواکر (لا کیمرا)، حالوک بیلگینر (خواب زمستانی)، کودی اسمیت-مکفی (قدرت سگ) و والریا گولینو (نقاشی یک بانو) بازیگران «ماریا» هستند.
کارگردان فیلم گفت: «با اشتیاق بسیار به تولید «ماریا» هستم که امیدوارم از طریق فیلمنامه فوق‌العاده استیون نایت زندگی و کار شگفت‌انگیز ماریا کالاس را به تمام دنیا نشان دهد. کار تمام بازیگران و کارکنان و به ویژه کار برجسته و آماده‌سازی فوق‌العاده آنجلینا قابل تحسین است.»
نکته جالب توجه «ماریا» این است که از لباس‌های واقعی ماریا کالاس، از جمله لباس‌های خز وینتیج از مجموعه آرشیوی ماسیمو کانتینی پارینی برای لباس‌های آنجلینا جولی در فیلم استفاده شده است.
تهیه‌کنندگان «ماریا» خوان دیوس لارین، جوناس دورنباخ و لورنزو میلی هستند که این فیلم را برای شرکت‌های فابولا و کومپلیزن فیلم و آپارتمان تولید می‌کنند.
پخش جهانی این فیلم توسط شرکت فیلم‌نیشن انترتینمنت انجام خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *