13:54

بانی‌فیلم: انجمن حقوق‌شناسی در نمایشی خصوصی با اکران فیلم سینمایی «شیر سنگی» ساخته مسعود جعفری جوزانی، این فیلم را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد.
به گزارش بانی‌فیلم، فیلم سینمایی «شیر سنگی» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی توسط انجمن حقوق‌شناسی که سازمانی مردم‌ نهاد است مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.
این انجمن قرار است دومین ساخته سینمایی جعفری جوزانی را از منظر مردم‌شناسی، جامعه‌شناسی، فلسفه حق و حقوق عمومی مورد تحلیل و بررسی قرار دهد.
مهمانان و سخنرانانی که قرار است در این مراسم شرکت کنند عبارتند از :
داریوش رحمانیان دانشیار دانشکده ادبیات دانشگاه تهران، سجاد فتاحی جامعه‌شناس و پژوهشگر، مصطفی ملکیان پژوهشگر و دین‌پژوه، حسن وکیلیان دانشیار دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی.
در این نشست نقد و بررسی مسعود جعفری جوزانی کارگردان «شیر سنگی» هم حضور خواهد داشت.
گفتنی‌ست فیلم سینمایی «شیر سنگی» دومین ساخته سینمایی مسعود جعفری جوزانی پس از «جاده‌های سرد» است. این فیلم به بخشی از تاریخ سرزمین‌مان می‌پردازد و داستانش در باره حضور انگلیسی‌ها و بهره‌برداری‌هایی که از نفت ایران و قتلی که صورت می‌گیرد، می‌پردازد. فیلم روایتی از تقابل میان نیروهای اشغالگر و نیروهای ایل بختیاری است که در نهایت به نزاعی مرگبار میان دو تن از بزرگان ایل بختیاری می‌انجامد.
نشست بررسی این فیلم روز شنبه چهارم آذرماه از ساعت ۱۶ در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی واقع در خیابان نجات‌اللهی نبش خیابان ورشو برگزار خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *