11:21

تریلر فیلم «ناکس می‌رود» با بازی مایکل کیتون، آل پاجینو و جیمز مارسدن منتشر شد.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از هالیوود ریپورتر، مایکل کیتون کارگردان این فیلم هیجان انگیز است. او در «ناکس می‌رود» همبازی ال پاچینو هم هست که ماه آینده در سینماها به نمایش درمی‌آید.
مایکل کیتون در این فیلم، یک قاتل سالخورده است که با موانع زیادی روبرو می‌شود.
تریلر این فیلم هیجان انگیز که کیتون به عنوان کارگردان و بازیگر در آن حضور دارد، از روز چهارشنبه منتشر شد.
«ناکس می‌رود» درباره یک قاتل حرفه‌ای است که با بیماری زوال عقل روبروست؛ او متوجه می‌شود که پسر جداشده‌اش (با بازی جیمز مارسدن) پس از ارتکاب یک جنایت خشن، نیاز به کمک دارد.
مارسدن در فیلم می‌گوید: «من هیچ وقت تو زندگیم ازت چیزی نخواستم. اما دارم با مشکلاتم دست و پنجه نرم می‌کنم».
در نمایی دیگری از این تریلر مایکل کیتون ببا تایید واقعیت بحران سلامت روحی‌اش به او می‌گوید: «مثل پرده‌ای است که داره پایین میاید. وقتم داره را تمام میشه».
کیتون فیلم را از داستانی نوشته گرگوری پوئیر کارگردانی کرده. مارشا گی هاردن و ال پاچینو همبازیان این پروژه هستند که نیک گوردن، ترور متیوز، مایکل شوگر و آشلی زالتا به عنوان تهیه‌کنندگان آن هستند.
فیلم «ناکس می‌رود» امسال در جشنواره فیلم تورنتو در سپتامبر اکران شد و شرکت پخش «سابان فیلم» قصد دارد آن را از ۱۵ مارس در سینماها اکران کند.
فرانک اسچک منتقد فیلم در باره «ناکس می‌رود» نوشته؛ «کیتون “بازی بسیار عالی ارائه می‌دهد” اما خط داستان خیلی پیچیده و کنجکاوی‌برانگیز است. احتمالاً سرگذشت شخصیت‌ها خوب و جذاب می‌شد اگر فیلم به عنوان یک کمدی سیاه غیرواقع‌بینانه ساخته می‌شد».
کیتون اخیراً در فیلم «فلش» حضور داشت. او قصد دارد سال آینده در دنباله بعدی «بيتل‌جويس بيتل‌جويس» بازی کند. «ناکس مي رود» دومین فیلم مایکل کیتون در مقام کارگردان پس از فیلم «جنتلمن شاد»(۲۰۰۹) است.
آخرین حضور جیمز مارسدن در سینما به بازی در فصل دوم فیلم «بي‌حال و بي‌پروا» برمی‌گردد که در سال ۲۰۲۲ ساخته شد. مارسدن سال گذشته برای بازی در سريال كمدي «جوري» نامزد دریافت جایزه امي شده بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *