19:16

طرح های نرگس آبیار، داریوش ربیعی و محمد قاضی از ساترا مجوز تولید سریال گرفتند.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، جلسه شورای صدور مجوز تولید ساترا با حضور اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد و در این جلسه طرح سریال «سووشون» به نویسندگی و کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی مورد موافقت اعضای شورا قرار گرفت.
سریال «سووشون» برداشتی از رمان «سووشون» نوشته سیمین دانشور است که به روایت جنایت ها و ظلم های استعمارگران در اواخر دوران پهلوی می پردازد.
در ادامه جلسه شورای تولید، طرح «روباه نقره ای» نوشته داریوش ربیعی و سریال کودک «مترسک» به تهیه کنندگی محمد قاضی نیز تصویب شد.
همچنین طرح های« ۱۰ متر زیر زمین» رسانه فیلم نت و «خواهر نامریی» برای بررسی کارشناسی و دعوت از نویسنده و تهیه کننده به دبیرخانه شورا ارجاع شد.
شورای صدور مجوز تولید، به عنوان یکی از شوراهای تخصصی به صورت منظم در سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) تشکیل می شود و کارشناسان شورا به بررسی کارشناسی طرح ها و فیلمنامه های سریال هایی که رسانه های صوت و تصویر فراگیر در صدد تولید آن هستند، می پردازند. تعامل و جلسات کارشناسی با فیلمنامه نویسان و ارایه دهندگان طرح ها، از مهمترین وظایف شورای صدور مجوز تولید ساترا برای حمایت و توسعه محتوای بومی سالم است و برای تسهیل تولید در زیست بوم رسانه های صوت و تصویر فراگیر، اخیرا جلسات شورای تولید به ۲ جلسه در هفته افزایش یافته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *