9:31

بانی‌فیلم: جاری شدن سیل در برخی از شهرها و روستاهای استان سیستان و بلوچستان، هموطنان ساکن در این مناطق را با دشواری‌ها و سختی‌های فراوانی روبرو کرده است.
آب گرفتگی معابر و کوچه‌ها، حتی به خانه‌های اهالی روستانشین این استان هم نفوذ کرده و مردم را در معرض سرما، گرسنگی و بیماری قرار داده است.
در آستانه سال نو و در روزهای منتهی به نوروز، کام هموطنان بلوچستانی و سیستانی‌مان به تلخی گراییده… ناگواری‌های روزگار و سختی معیشت، دامنگیر مردم شرافتمند این خطه از میهن‌مان شده است.
با یاری رسانی به هموطنان درگیر در مصائب ناشی از سیل، نشان دهیم که به فکرشان هستیم، برایشان ارزش قائلیم و به آنها اثبات کنیم که… «همه جای ایران سرای من است.»
می‌دانیم شرایط اقتصادی بیشتر هموطنان‌مان رضایت بخش نیست، می‌دانیم مشکلات، کمر بسیاری را خم کرده، آگاهیم که دشواری‌های زندگی، معیشت روزانه‌ بسیاری از خانواده‌ها را به مخاطره انداخته… اما به قدر توان و به اندازه مهربانی‌های‌مان که در بزنگاه‌های سخت نشان داده‌ایم، به یاری هموطنان عزیزمان در سیستان و بلوچستان بشتابیم.
نگذاریم در ماه پایانی سال، حسرت نگاه عزیزان این خطه از مملکت‌ ایران، بر دوش وجدان‌مان سنگینی کند.
از همه عزیزان و بزرگوارانی که توانایی‌ مساعدت و یاری دارند خواهشمندیم کمک‌های‌شان را از طریق مبادی مطمئن و شناخته شده به دست هموطنان نیازمند برسانند.

عکس‌های پیوست از باشگاه خبرنگاران است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *