17:46

بانی‌فیلم: در میان خیل بزرگی از رسانه‌های مجازی که در بستر اینترنت فعالیت دارند، ظهور و حضور یک رسانه حرفه‌ای با تیمی کارشناس، نویدبخش روزهای بهتری برای جامعه سینمایی و رسانه‌ای کشور خواهد بود.
در همین راستا، پایگاه خبری اینترنتی «وقت سینما» با آدرس www.vaghtecinema.com با مدیرمسئولی و سردبیری امین اعتمادی‌مجد روزنامه‌نگار پرسابقه به شکل رسمی راه‌اندازی شد.
به گزارش خبرنگار بانی‌فیلم، «وقت سینما» رسانه خبر اینترنتی در حوزه‌های هنری اعم از سینما، تلویزیون، تئاتر، شبکه نمایش خانگی و… که به تازگی موفق به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است، به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد.
این رسانه طی حدود یک دهه اخیر با نام «سینماتایم» در پلتفرم اینستاگرام مشغول به فعالیت بوده و از این پس به‌طور موازی با صفحه اینستاگرام، اخبار هنری را در پایگاه خبری «وقت سینما» نیز پوشش خواهد داد. با این تفاوت که اخبار رویدادهای هنری و فرهنگی و تا حدودی اجتماعی و همچنین مطالب تحلیلی و انتقادی در «وقت سینما»، تفصیلی‌تر منتشر خواهند شد.
در همین حال از لوگوی «وقت سینما» نیز با طراحی مهدی دوایی از طراحان و مدیران هنری شناخته شده کشور، رونمایی شد. دوایی مدیر و موسس PLAY+PAUSE STUDIO است که به عنوان استودیوی طراحی و فیلمسازی، بیش از دو دهه با مجموعه‌های مختلف سازمانی و گروه‌های مستقل فرهنگی همکاری داشته است. او علاوه بر طراحی پوستر بیش از یکصد و پنجاه نمایش و فیلم، مدیریت هنری و طراحی هویت بصری سازمان‌ها و رویدادهای مختلفی را بر عهده داشته، از جمله تماشاخانه‌های مختلف تهران (دگره، تئاتر مستقل تهران، نوفل لوشاتو، شانو، کنش معاصر)، مرکز سیمافیلم، سی و نهمین و چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، شانزدهمین جشنواره فیلم مستند ایران «سینما حقیقت»، دوازدهمین جشن آکادمی فیلم کوتاه ایران «ایسفا» و مجله شیوه؛ نشریه تخصصی خانه هنرمندان ایران.
شرکت در سه سالانه‌ پوستر ترناوای اسلوواکی (۲۰۱۵)، جایزه بین‌المللی گرافیک دیزاین تایوان (2019)، حضور در ادوار مختلف جشن تصویر سال ایران، کسب رتبه سوم در سی و هشتمین جشنواره پوستر تئاتر فجر (1398)، دریافت لوح افتخار از سی و پنجمین جشنواره پوستر تئاتر فجر (1395)، دریافت لوح افتخار از بیست و نهمین جشنواره پوستر تئاتر فجر (1388)، داور بخش پوستر جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران (1397 و 1396)، داور نمایشگاه Poster For Tommorow فرانسه (1390)، و داور نمایشگاه YAKU پرو، در کارنامه او به چشم می‌خورد.
روشن آنکه «وقت سینما» در رسالت خود به عنوان یک رسانه، می‌کوشد در عین التفات به اهمیت «سرعت» در خبررسانی، «صداقت» و «راستی» را فدای شتاب در عرصه انتقال خبر و محتوا نکند و همواره متعهد به اعتبارسنجی و ملتزم به تأیید «درستی» اخبار باشد.
«وقت سینما» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی امین اعتمادی‌مجد از چهره‌های نام آشنا در حوزه مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال است و زیر نظر شورای سردبیری اداره می‌شود.
برای ارتباط‌ با «وقت سینما» و ارسال اخبار، مطالب و نظرات، نشانی ایمیل cinematime.ir@gmail.com در دسترس است.
بدیهی است «وقت سینما» برای بقا و عملکرد ایده‌آل، بشدت نیازمند حمایت مخاطبان گرامی و توصیه‌های پیشکسوتان محترم این حوزه است و بی‌شک، ایده‌ها و دیدگاه‌های این عزیزان چراغ راه ما خواهد بود.
طراحی سایت: پارس سئو (parsseo.com)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *