12:29

کمپانی نتفلیکس نخستین تیزر از سریال محبوب کره‌ای «بازی مرکب» را منتشر و اعلام کرد این سریال در سال جاری میلادی عرضه می‌شود.
به گزارش ایسنا، کمپانی نتفلیکس سرانجام با انتشار نخستین تیزر از فصل دوم سریال «بازی مرکب» اعلام کرد این سریال در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد اما هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.
در فصل دوم این سریال شخصیت اصلی یعنی «سونگ گی هون» پس از یک تماس مرموز از برنامه‌های خود برای سفر به آمریکا صرف نظر می‌کند و با انگیزه‌ای انتقام‌جویانه به تعقیب و گریز می‌پردازد.
مجموعه «بازی مرکب» زمانی که در سپتامبر سال ۲۰۲۱ پخش شد، رکورد پربیننده‌ترین سریال «نتفلیکس» را شکست. این سریال داستان گروهی از افراد بدهکار و با مشکلات مالی و تجربیات متفاوت از زندگی را روایت می‌کند که در مجموعه‌ای از بازی‌های کودکانه مرگبار برای یک جایزه نزدیک به ۴۰ میلیون دلاری رقابت می‌کنند و این جایزه تنها یک برنده خواهد داشت و بازندگان کشته می‌شوند.
«بازی مرکب» همچنین به اولین سریال غیرانگلیسی زبان و اولین سریال کره‌ای تبدل شد که نامزد بهترین تیم بازیگری در یک سریال درام، در جوایز انجمن بازیگران آمریکا در ۲۰۲۲ شد. فصل اول «بازی مرکب» مرکب» همچنین برنده سه جایزه گلدن گلوب از جمله بهترین سریال درام شد.
کمپانی نتفلیکس سال گذشته مسابقه‌ای را با الهام از سریال «بازی مرکب» ساخت که در آن ۴۵۶ شرکت‌کننده بر سر ۴.۵۶ میلیون دلار جایزه نقدی که می‌تواند زندگی‌شان را متحول کند، رقابت می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *