The photos were shot in New York, NY in 2019


7:55

بانی‌فیلم: بازیگرانی در سطح و کلاس رابرت دنیرو به شکل معمول ملاحظاتی را در رفتارهای حرفه‌ای خود دارند که شاید خوشایند اهالی رسانه نباشد.
اینکه به صورت محترمانه خبرنگارانی که درخواست انجام گفت‌وگو را دارند، دست به سر و از زیر بار مصاحبه شانه خالی می‌کنند از مرسوم‌ترین شیوه‌هایی‌ست که هنرپیشه‌هایی مانند رابرت دنیرو به کار می‌گیرند!
سایت نشریه معتر فرانسوی لوموند در روزهای گذشته با انتشار عکسی از رابرت دنیرو، به همین موضوع پرداخته:
خبرنگار لوموند به خاطر دارد که: «وقتی رابرت دنیرو را در ماه مه گذشته در کن ملاقات کردم، ناگهان به من گفت: “امروز با شما صحبت می کنم.” جمله‌ای همیشگی و تکراری ا از بازیگری که سال‌هاست از انجام مصاحبه طفره می‌رود.»
این روزنامه‌نگار در ادامه نوشت: «وقتی صحبت از گفت‌وگو به میان می‌آید، رابرت دنیرو همیشه طرفدار ریاضت بوده است؛ مثلا اینکه عادت دارد سؤالاتی را که از او می‌شود کنار بگذارد، سرش را بی‌تفاوت تکان دهد و هرگز جملاتش را تمام نکند!»
منتقد لوموند برای اثبات حرف‌هایش در مورد دنیرو از مارتین اسکورسیزی نام می‌برد: «او به عنوان کسی که سال‌ها در کنار دنیرو بوده، شاهد است و می‌داند که من هرگز با این هنرپیشه گفت‌وگویی واقعی نداشته‌ام. سال پیش وقتی در ایام پاندمی کرونا رابرت دنیرو را در فستیوال کن دیدم، نگران کهولت سن و انتقال بیماری بود، و از دست دادن هم خودداری می‌کرد.»
«دنیرو به زودی 80 ساله می‌شود؛ “خسته کننده است، اما زندگی همین است” پیش از این، این بازیگر دوست داشت به فرزندانش بگوید: می‌دانید، من زندگی نمی‌کنم.»
لوموند پیش از این در روزهای برپایی فستیوال کن در سال گذشته در گزارش کوتاهی در مورد رابرت دنیرو نوشته بود:
رابرت دنیرو در گردباد زمان گرفتار شده، رسیدن به این نقطه به اندازه کافی بد نیست. اما ماندگاری در سینما کمی بیشتر خوب خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *