18:01

فیلم سینمایی «خزنده» Reptile به کارگردانی گرنت سینگر با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.
به گزارش رسیده، پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها فیلم سینمایی «خزنده» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.
«خزنده» یک فیلم جنایی، درام و رازآلود محصول ۲۰۲۳ آمریکاست که گرنت سینگر فیلم نامه آن را به صورت مشترک با بنجامین بروور و بنیسیو دل تورو نوشته است.
این درام جنایی، درباره‌ یک کارآگاه پلیس سخت‌گیر و حرفه‌ای است که مسئول رسیدگی به پرونده‌ای شده که در آن هیچ چیز آن‌طور که به نظر می‌رسد نیست و همین موضوع باعث می‌شود که او از هیچ مسئله‌ای چشم‌پوشی نکرده و موشکافانه به دنبال حقیقت ماجرا برود. از سویی نیز این پرونده باعث شده که یک سری توهمات مربوط به زندگی خودش نیز رو به زوال برود…
«خزنده» اولین فیلم بلند گرنت سینگر است که برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در سپتامبر 2023 به نمایش درآمد و قبل از پخش در نتفلیکس به پخش محدود در سینماهای منتخب در ایالات متحده تغییر یافت.
در فیلم «خزنده» بازیگرانی چون بنیسیو دل تورو، جاستین تیمبرلیک، اریک بوگوسیان، آلیسیا سیلورستون، فرانسیس فیشر به ایفای نقش پرداخته اند.
فیلم «خزنده» که امتیاز ۶.۹ را در سایت IMDb به دست آورده با مدت زمان ۲ ساعت و 14 دقیقه به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *