9:26

بانی‌فیلم: پس از انتشار خبری که روزنامه انگلیسی سان در مورد احتمال قطعی شدن انتخاب جیمز باند بعدی منتشر کرد، رسانه‌های خبری دیگر هم مطالبی را در باره این آرون تیلور جنسون بازیگر ۳۳ساله انگلیسی و کاندیدای ایفای نقش مامور ۰۰۷ انتشار دادند.
سایت Tmz در گفت‌وگویی که با جورج لازنبی یکی از بازیگران نقش جیمز باند در دهه شصت، انجام داده و نظرش را در باره انتخاب جانسون پرسیده است.
لازنبی که در سال ۱۹۶۹ در فیلم‌ «در خدمت سرویس مخفی ملکه» در نقش مامور۰۰۷ بازی کرد در مورد کاندیدای جدید نقش جیمز باند مواردی را به سایت Tmz گفته:
«آرون تیلور جانسون به عنوان جیمز باند، مجوز را از یک مامور پیشین ۰۰۷ دریافت می‌کند. جورج لازنبی به ما می‌گوید که جانسون سختی لازم برای برخورد با زندگی مامور مخفی را دارد.»
جورج لازنبی – که سال ۱۹۶۹ در فیلم «در خدمت سرویس مخفی ملکه» نقش جیمز باند را بازی کرد، مهر تایید خود را به آرون زد. او گفت که این بازیگر ۳۳ ساله می‌تواند با حرکات خود برای کسانی که عاشق یک مرد در لباس اسپرت هستند جذاب باشد.»
لازنبی اضافه می‌کند که او تقریباً اطمینان دارد آرون هنوز صد در صد این نقش را ندارد. لازنبی می‌گوید او وقتی در ۱۹۶۰ قبل از اینکه نقش جیمز باند را بگیرد، از چندین آزمون دیگر عبور کرد.
اکنون شخصیت سینمایی جیمز باند به طور کامل جهانی شده است، به نظر لازنبی در ۶۰ سال گذشته نقش جیمز باند توسط افرادی از ملیت‌های مختلف بازی شده که شامل یک اسکاتلند، یک ولزی، یک ایرلندی، چندین انگلیسی و خود او که استرالیایی است. به دلیل این تنوع در ملیتی بازیگران نقش مامور ۰۰۷، لازنبی می‌گوید با بازیگری که اهل هر کشوری باشد موافق است… تا زمانی که شخص به شخصیت جیمز باند نوعی عدالت بدهد.
این جیمز باند قدیمی چند نکته نیز برای آرون دارد؛ او به این برنده جایزه گلدن گلوب می‌گوید که باید به خودش وفادار باشد و نقش را با تغییرات مناسب خود، بازسازی کند. همانطور که او سال‌های پیش این کار را کرده است.
جورج لازنبی جایگزین بازیگر نام آشنای نقش جیمز باند، یعنی شان کانری شد.
بعد از شان کانری، علاوه بر جورج لازنبی، راجر مور، تیموتی دالتون، پیرس برازنان و دنیل کریگ – که پس از ایفای نقش در پنج فیلم جیمز باند به عنوان مأمور 007 معروف شد بازی داشتند. دنیل کریگ در سال ۲۰۲۱ و پس از بازی در فیلم «زمانی برای مردن نیست» از این فرانچایز خارج شد.
اکنون به نظر می‌رسد یشنهاد بازی در نقش جیمز باند برابر تیلور جانسون قطعی شده است، این پیشنهاد او را برتر از بازیگران مانند ادریس البا و هنری کاول که پیش از این به عنوان کاندیداهای نقش جیمز باند بودند قرار می‌دهد.
تا الان دست کم تایید یک بازیگر قدیمی نقش باند، به آرون تیلور جنسون رسیده اما، به احتمال زیاد او نیاز به سرعت عمل دارد چون برای پذیرش پيشنهاد زمان زیادی نخواهد داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *