8:23

بانی‌فیلم: با اینکه نباید به خبرهای منتشر شده توسط رسانه‌های «زرد» چندان اطمینان کرد اما داغ بودن بحث جانشینی دنیل کریگ برای ایفای نقش جیمز باند، توجه‌ها را به سمت این گونه خبرها می‌کشاند!
نشریه انگلیسی سان که ویژگی خاصی در انتشار اخبار جنجالی و زرد دارد، به تازگی خبری منتشر و عنوان کرده که آرون تیلور جانسون بازیگر ۳۳ساله انگلیسی در مقابل دوربین تهیه‌کننده سری فیلم‌های جیمز باند قرار گرفته و توانسته نظر مساعد او را به خود جلب کند.
سایت دویچه‌وله در خبری با تیتر «تکلیف جیمز باند بعدی ظاهرا روشن شده است» گزارش روزنامه سان را بازنشر کرده است.

دویچه‌وله نوشت: «به گزارش یکی از نشریات زرد بریتانیا، آرون تیلور جانسون پیشنهادی برای ایفاگری نقش جیمز باند دریافت کرده است. به گفته یک منبع مطلع، به این ترتیب جانشین دنیل کریگ برای ایفای نقش مأمور ۰۰۷ مشخص شده است.
ماه‌هاست که شایعات و گمانه‌زنی‌ها بر سر اینکه چه کسی ایفاگر بعدی نقش جیمز باند خواهد بود، جریان دارد. حال به نظر می‌رسد که تهیه‌کنندگان مجموعه فیلم‌های مأمور ۰۰۷ تصمیم خود را گرفته‌اند.
به گزارش نشریه سان که از نشریات زرد بریتانیا محسوب می‌شود، آرون تیلور جانسون، بازیگر بریتانیایی “پیشنهادی رسمی” برای ایفاگری نقش جیمز باند دریافت کرده و حال نوبت او است که این پیشنهاد را بپذیرد یا رد کند.
یک منبع آگاه که نخواسته است، نامش فاش شود به نشریه سان گفته است: «پیشنهاد رسمی روی میز است و انتظار پاسخ را می‌کشد.»
او بر این باور است که آرون تیلور جانسون در روزهای آتی این قرارداد را امضا خواهد کرد و تهیه‌کنندگان نیز می‌توانند تدارک لازم را برای معرفی چهره جدید مأمور ۰۰۷ آغاز کنند.

نام این بازیگر ۳۳ ساله مدتی است که به عنوان ایفاگر احتمالی نقش جیمز باند در رسانه‌ها به چشم می‌خورد. گفته می‌شود، او در تستی که برای یافتن جانشین دنیل کریگ، آخرین بازیگر نقش جیمز باند انجام گرفت، توانست باربارا بروکلی، تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های مأمور ۰۰۷ را “متقاعد کند”.
آرون تیلور جانسون در آثاری مانند قطار گلوله‌ای (Bullet Train)، انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron)، آنا کارنینا (Anna Karenina) و شماری فیلم‌های دیگر نقش‌آفرینی کرده است.
ناگفته نماند که برای بازیگرانی که برای نقش جیمز باند انتخاب می‌شوند، شرایط خاصی وجود دارد: همه آن‌ها باید زیر ۴۰ سال سن داشته باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *