11:33

کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی و برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم «آنی هال» در سال ۱۹۷۷ فاش کرده که چگونه تهیه‌کنندگان پدرخوانده با انتخاب آل پاچینو در نقش مایکل کورلئونه مخالف بودند.
به کزارش ایرنا، سه گانه «پدرخوانده» به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های تمام دوران در نظر گرفته می‌شود که با تحسین منتقدان، آل پاچینو را در نقش مایکل کورلئونه به یک سوپراستار تبدیل کرد و به اعتقاد بسیاری، آل پاچینو برای بازی در این نقش متولد شده بود.
دایان کیتن – Diane Keaton که نخستین بازی مهم او در نقش کی آدامز همسر مایکل کورلئونه در فیلم پدرخوانده بود، به Entertainment Tonight گفته من برای پدرخوانده که هرگز آن را نخوانده بودم و هیچ چیز هم در موردش نمی‌دانستم تست دادم و مانند هر زن دیگری آنجا ایستاده و اطلاع نداشتم برای چه جهنمی در این مکان بودم و آنها من را برای نقش انتخاب کردند!
هیچ‌کس آل پاچینو را نمی‌خواست
او خاطرنشان کرد: هیچ‌کس آل پاچینو را نمی‌خواست و آنها دوست نداشتند او نقش مایکل را بازی کند. من پیش از آل پاچینو برای بازی در پدرخوانده ۱ انتخاب شده بودم. آیا این عجیب نیست؟
کیتن گفته زمانی که من آنجا ایستاده بودم آل پاچینو را بالا آوردند و ما در مقابل هم کار کردیم و آنها این نقش را به او دادند. این را باور می‌کنید؟ نقش پس از آن به او داده شد که قبلا تست داده بود و آنها او را نمی‌خواستند.
پدرخوانده بدون آل پاچینو چه چیزی از آب درمی‌آمد؟ او اضافه کرد: این فقط یکی از آن چیزهای عجیب و غریب در زندگی است.
کیتن، آل پاچینو را پیشنهاد داده است تنها پس از این‌که تهیه‌کنندگان تاثیر عاطفی متقابل بین این دو را دیدند و او را برای بازی در نقش مایکل انتخاب کردند.
این انتخاب در حالی صورت گرفته که اسطوره های مختلف هالیوود از جمله وارن بیتی، رابرت ردفورد، جک نیکلسون، رایان اونیل، داستین هافمن، مارتین شین و برت رینولدز با نقش مایکل مرتبط بودند.
برای پدرخوانده، جیمز کان هم تست داد و برای نقش سانی برادر مایکل انتخاب شد.
فرانسیس فورد کاپولا در نهایت برای پاچینو و همچنین برای بازی مارلون براندو در نقش ویتو کورلئونه وارد چالش شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *