17:02

بانی‌فیلم: از زمان اوج گیری اقتصاد تولیدات نمایش خانگی، کمتر تصور می‌شد این شکل ارایه محصولات بتواند چرخه‌ مالی چندان زیادی داشته باشد.
نبود امکانات زیرساختی اعم از کندی اینترنت و نداشتن شرایط فنی مناسب، پیش‌بینی‌های رشد اقتصادی نمایش خانگی را دچار سردرگمی می‌کرد؛ اما…!
اما با ریزش تماشاگران شبکه‌های تلویزیون در سال‌های اخیر و پایین آمدن درصد زیادی از مخاطبان و از دست رفتن جایگاه این رسانه در میان بخش بزرگی از جامعه، ناقوس افول تلویزیون به صدا درآمد و با کناره‌گیری برخی از برنامه‌سازان از همکاری با صپاوسیما، عملاً دست‌های خالی شبکه‌های تلویزیونی «رو» شد.
پلتفرم‌ها به عنوان بدیل شبکه‌های تلویزیونی از موقعیت به وجود آمده نهایت بهره‌گیری را بردن و «زمین سوخته» اقتصادی تلویزیون را به «دره‌ای سرسبز» مالی برای خودشان تبدیل کردند!
هرچند همه محصولات نمایش خانگی موفق نبوده و نتوانستند موقعیت مناسب مالی کسب کنند…
از دیدگاه منتقدان، شاید اساسی‌ترین ایراد وارده به بخش زیادی از تولیدات نمایش خانگی مربوط به اصراری بوده که برخی از سازندگان سریال‌ها و برنامه‌های نازل بر «رواج لمپنیزم» و اشاعه فرهنگ رفتاری غلط داشتند؛ عده‌ای که نه سواد فرهنگی داشتند و نه شعور هنری! جای تعجب نیست که همین‌ها با همین دست‌فرمان، پایه‌های اخلاقی جامعه را سست کردند و همان بلایی را که «فیلمفارسی» بر سر سینمای ایران آورد، به شکلی دیگر بر سر نمایش خانگی می‌آورند.
در میان خیل محصولات بی‌ارزش خانگی، اما با اطمینان می‌توان گفت تعداد زیادی از چهره‌هایی که از تلویزیون بریده و به تولید برنامه و سریال در شبکه خانگی رو آوردند به این سیستم توزیع و پخش محصولات فرهنگی آبرو و اعتباری مضاعف دادند؛ مهران مدیری یکی از این هنرمندان است.
شنیدن خبر تولید مجموعه گفت‌وگو محور توسط مهران مدیری با توجه به پیشینه‌ای که این هنرمند در نمایش خانگی دارد، تضمین کننده موفقیت‌های اقتصادی و هنری این شبکه خواهد بود.
«اسکار» نام برنامه جدید مدیری‌ست که یک رئالیتی‌شو چالشی برای مهمانانش که همگی از بازیگران شناخته شده‌اند خواهد بود…
مدیری این برنامه را برای فیلیمو ساخته و از ۱۸ دی روی این پلتفرم پخش می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *