8:20

بانی‌فیلم: امروز یکشنبه -به وقت امریکا- همزمان با برگزاری مراسم اسکار، شماری از مردم آمریکا، در راهپیمایی بزرگی برای حمایت از مردم فلسطین شرکت کنند.
به گزارش بانی‌فیلم، نشریه معروف «هالیوود ریپورتر» در گزارشی با اعلام این خبر نوشت:
یک راهپیمایی بزرگ روز یکشنبه در مقابل محل برگزاری مراسم اسکار بر پا خواهد شد. شرکت‌کنندگان، این راهپیمایی را در حمایت از مردم فلسطین انجام خواهند داد.
به گزارش این نشریه، به احتمال زیاد راهپیمایی امروز، تاثیر بسیاری بر برگزاری نود وششمین دوره اسکار خواهد گذاشت.
هالیوود ریپورتر در ادامه یادآور شد:
با توجه به اینکه عصر یکشنبه دهم مارچ تمام رسانه‌های جهان اخبار خود را بر برگزاری مراسم اسکار متمرکز خواهند کرد، عده‌ای از نویسندگان سینما و دیگر ارگان‌های سینمایی به توافق رسیده‌اند که تظاهراتی مشترک به نفع مردم فلسطین برگزار کنند.
از دید هالیوود ریپورتر، نکته جالب توجه این تظاهرات اعتراضی این است که از آنجایی که مالکیت اکثریت کمپانی‌های هالیوودی در دست یهودیان است، معلوم نیست چه اتفاقی عصر یک شنبه در لس‌آنجلس رخ خواهد دهد.
تظاهرکنندگان اسم این راهپیمایی را (برای فلسطین آزاد) گذاشتهاند و می‌خواهند که کشتار سربازان اسراییلی علیه مردم بی‌پناه فلسطین پایان یابد.
تظاهرکنندگان خواهان آتش بس فوری بوده و روز یکشنبه این خواسته را فریاد خواهند زد.
بنا بر این گزارش، هنرمندان گوناگونی حمایت خود را از این راهپیمایی اعلام کرده‌ و پیام خود را از طریق اینستاگرام به گوش همه رسانده‌اند. جالب‌تر اینکه حتی گروه «صدای یهودیان صلح طلب» هم به تظاهرکننگان پیوسته و در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.
آنها می‌گویند صحیح نیست در شرایطی که کشتار مردم در غزه ادامه دارد، ما در اینجا جشن بگیریم.
تظاهرکنندگان خواستار فلسطین آزاد هستند.
برای اولین بار است که برگزارکنندگان مراسم اسکار با چنین وضعی روبرو خواهد شد!
عصر یکشنبه در هالیوود ، قلب صنعت سینمای امریکا چه خواهد گذشت؟!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *