6:44

 بانی‌فیلم: کیلین مورفی بازیگر انگلیسی که این روزها با بازی عالی‌اش در «اوپنهایمر» تمام جایزه‌های مهم سینمایی را برده، ده سال پیش با حضور در سریال «پیکی بلایندرز» در نقش یکی از اوباش شهر بیرمنگام به نام تام شلبی بر دامنه شهرت خود افزود.
پخش سریال پیکی بلایندرز از ۲۰۱۳ در شبکه بی‌بی‌سی۲ آغاز و فصل ششم و آخر آن ۹ سال بعد در سال ۲۰۲۲ پخش شد.
سایت سینمایی entertainmenttonight اعلام کرده که قرار است فیلم سینمایی «پیکی بلاندرز» هم ساخته شود و به گفته این سایت، کیلین مورفی هم حضورش در این فیلم را تایید کرده است.
به گزارش entertainmenttonight، کیلیان مورفی تایید کرد که در نقش تامی شلبی به عنوان رهبر گروه پیکی بلاندرز در این فیلم سینمایی حضور خواهد داشت.
در حالی که سریال دو سال پیش به پایان رسید، اما استیون نایت خالق پیکی بلایندرز در مصاحبه‌ای جدید با سایت «جهان بیرمنگام» گفته که کیلین مورفی «قطعا» برای بازی مجدد در نقش تامی شلبی برای فیلم سینمایی، بازمی‌گردد.
گفتنی‌ست این سریال یکی از سریال‌های پرطرفدار تلویزیونی بود که در طول پخش، مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.
سریال «پیکی بلایندرز» داستان گروهی از اوباش را در شهر بیرمنگام انگلستان نشان می‌دهد که به کارهای تبهکارانه در سال‌های پس از جنگ جهانی اول می‌پردازند. داستان این باند اوباش که شامل زندگی چهار برادر خانواده بلایندرز هستند، بر اساس داستانی واقعی از یک باند مخوف به همین نام ساخته شده است. باند واقعی پیکی بلایندرز از جوانان خلافکار شهر تشکیل شده بود که از دههٔ ۱۸۹۰ تا ۱۹۱۰ در بیرمنگام به اعمال جنایتکارانه مشعول بودند. بازیگران اصلی «پیکی بلاندرز» کیلین مورفی، هلن مک‌کروری، پاول اندرسن، سوفی راندل و جو کول بودند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *