8:34

کارگردان نمایش «خبری از او نیست» اعلام کرد در سال جدید این اثر نمایشی در قالب یک تور اجرایی در چند شهر مختلف ایران اجرا خواهد شد.
جواد مولانیا نویسنده و کارگردان نمایش «خبری از او نیست» که از آثار پرمخاطب تئاتر در سال ۱۴۰۲ بود و در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب اجرا شد، درباره احتمال اجرای این اثر نمایشی در سال جدید به مهر گفت: خوشبختانه «خبری از او نیست» طی اجراهای خود با استقبال قابل توجهی روبه‌رو شد و چندین سالن تئاتری از گروه دعوت کرده‌اند تا در سال جدید این اثر نمایشی را روی صحنه ببرد. به دلیل اینکه زمان‌های مدنظر سالن‌های متقاضی برای اجرای «خبری از او نیست» با برنامه‌های کاری بازیگران نمایش تداخل داشت، هنوز وضعیت اجرای مجدد این اثر نمایشی قطعی نشده است.
وی تاکید کرد: مخاطبان و علاقه‌مندان به تئاتر مقیم در شهرهای مختلف طی تماس‌هایی که داشتند از ما خواستند تا «خبری از او نیست» را در چند شهر دیگر روی صحنه ببریم تا علاقه‌مندان و تماشاگران آن‌ شهرها نیز بتوانند به تماشای این اثر نمایشی بنشینند. از این رو قصد داریم در قالب یک تور اجرایی، «خبری از او نیست» را در چند شهر ایران روی صحنه ببریم که برنامه‌ریزی‌های لازم برای این کار در دست انجام است.
مولانیا درباره دیگر فعالیت‌های تئاتری خود در سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: نگارش نمایشنامه جدیدی را در دست انجام دارم که تقریبا در حال تمام‌شدن است. این اثر درباره یک بازیگر تئاتر و همسرش است و در عین اینکه مانند «خبری از او نیست» فضایی عاشقانه دارد ولی غمگین‌تر است. این نمایشنامه به لحاظ فضا و نوع مواجهه با مخاطب نیز شبیه «خبری از او نیست» است اما با حدود ۸ تا ۹ بازیگر.
وی در پایان درباره بازیگران، زمان و مکان اجرای نمایش جدید خود، گفت: فعلا روی مراحل پایانی نگارش نمایشنامه متمرکز هستم و پس از آن برنامه‌ریزی برای تولید و اجرای کار را شروع می‌کنیم. به طور حتم تعدادی از بازیگران «خبری از او نیست» در نمایش جدید نیز حضور خواهند داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *