19:39

مجموعه رئالیتی‌شوی “دست به مهره” با حضور بازیگرانی از چند نسل وارد شبکه خانگی شد.
به گزارش رسیده، “دست به مهره” یک مجموعه مرکب از بازی‌های رقابتی و در عین حال آیتم‌های موزیکال سرگرم‌کننده است.
علیرضا خمسه، غلامرضا نیکخواه، هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، علی اوجی، محمد شیری، بهرنگ علوی، بیژن بنفشه‌خواه، خسرو احمدی، سیاوش چراغی‌پور و… بازیگران حاضر در دست به مهره هستند.
دست به مهره را امید سهرابی نویسنده سریال‌های مختلف تلویزیونی به تهیه‌کنندگی برادران یاری در موسسه سرورسانه پارسیان ساخته است.
در هر قسمت از دست به مهره، بازیگران درگیر بازی هایی می‌شوند که هیچ آشنایی قبلی با آن ندارند و به بیان بهتر به طور ناخواسته درگیر اتفاقات تازه‌ای در آن بازی می‌گردند.
مهدی یاری تهیه‌کننده برنامه از تلاش برای سرگرم کنندگی مخاطب و در عین حال ارائه الگوهایی تازه از بازی های جذاب، به عنوان هدف اصلی تولید دست به مهره یاد کرده است.
به اعتقاد وی، مخاطبان چه در تلویزیون و چه در شبکه خانگی، به دنبال محصولاتی می‌گردند که چه در متن و چه در اجرا، نوآوری داشته باشند و دست به مهره قرار است سعی کند با متن های روشن به نوعی بازی پردازی تازه میان بازیگران بپردازد.
این تهیه‌کننده از تلاش برای تولید محصولات متنوع و در گونه های مختلف به عنوان عنصری اساسی برای افزایش قدرت شبکه خانگی یاد کرد و ابراز امیدواری نمود برای جلب تمام گروه های سنی مخاطب.

برنامه دست به مهره از طریق پلتفرم نماوا در شبکه خانگی عرضه شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *