2:48

بانی‌فیلم: چهارمین قسمت اکشن «به دردنخورها» با چند بازیگر تازه‌وارد جلوی دوربین می‌رود.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی‌های لایونزگیت و میلینا با همکاری هم قسمت چهارم فیلم اکشن «به دردنخورها» را با حضور جیسون استاتهام، سیلوستر استالونه، 50 سنت، مگان فاکس و چند بازیگر جدید در ماه اکتبر تولید می‌کند.
فیلمنامه «به دردنخورها» را اسپنسر کوهن با نظارت مکس آدامز و جان جوزف کانولی نوشته. جزئیات این فیلم و حتی خلاصه داستانش هم به رسانه‌ها درز نکرده اما آنچه که مشخص است بار دیگر گروه «به دردنخورها» متشکل از مزدوران کهنه کار دور هم جمع شده و تمرکزشان را بر حل یک مشکل می‌گذارند.
قرار است چهار بازیگر سه قسمت پبشین «به دردنخورها» یعنی جیسون استاتهام، دولف لوندگرن، رندی کوتور و سیلوستر استالونه بازهم نقش خود را در فیلم چهارم بازی کنند.

کورتیس “50” جکسون، مگان فاکس و تونی جاآ بازیگران جدبد این اکشن هستد.
اسکات واف سازنده «نیاز به سرعت» قرار است کارگردانی «به دردنخورها۴» را برعهده گیرد.
در «به دردنخورها۴» محور اصلی داستان با جیسون استاتهام است. این تغییر در حالی‌ست که در سه فیلم قبلی که در اوایل دهه 2010 اکران شدند، این سیلوستر استالونه بود که به عنوان نقطه اصلی ماجراها بازی داشت، منابع خبری می‌گویند شخصیت استاتهام در «به دردنخورها۴» اصلی است. مگان فاکس هم نقش اصلی زن فیلم را دارد.
استاتهام به جز نقش اول این فیلم، مسئولیت تهیه کنندگی را به همراه کوین کینگ تمپلتون و لس ولدن، جاناتان یانگر و جفری گرین‌ایستن برعهده خواهد داشت.
جیسون کنستانتین رئیس بخش خرید و تولید مشترک کمپانی لایونزگیت در اطلاعیه‌ای گفته: «بسیار جالب است که این ستاره‌ها را برای تولید یک فیلم اکشن ممنوع گردهم آوردیم! صحنه‌های خطرناک در فیلم جدید افزایش خواهد داشت و تماشاگران شاهد بزرگترین و بدترین ماجراجویی‌هایی که تا کنون در فیلم‌های اکشن دیده‌اند خواهد شد.»
استالونه به همراه دیوید کالاهام سناریوی فیلم اولیه که در سال 2010 اکران شد نوشت، کالاهام اکنون یکی از بزرگترین نویسندگان اکشن در حوزه کتاب‌های کمیک است!
در قسمت اول «به دردنخورها» به کارگردانی استالونه، بزرگترین بازیگران فیلم‌های اکشن دهه 1980 دور هم جمع شدند؛ سیلوستر استالونه، بروس ویلیس، آرنولد شوارتزنگر و ستارگان کشتی و فهرمانان جهانی هنرهای رزمی مانند جت لی.
این فرمول در سه قسمت «به دردنخورها» کار کرد. فروش این سه فیلم که در سال های 2012 و 2014 روی پرده سینماها رفتند، بیش از 829 میلیون دلار در سراسر جهان بود. حالا مشخص نیست اهداف کمپانی‌های سازنده از تغییر کارگردان و نوبسنده ر دنباله‌ «به دردنخورها» که از اواسط دهه 2010 در دست ساخت چیست.
جیسون استاتهام در هر سه «به دردنخورها» ظاهر شده است. او همچنین یکی از بازیکنان اکشن پرفروش «سریع و خشمگین» بود که به تازگی در تریلر اکشن «خشم یک مرد» هم بازی کرده. او قرار است در ماه‌های آینده برای یک فیلم هیجان‌انگیز به کارگردانی گای ریچی همکاری کند.
در چهارمین «به دردنخورها» جاآ، استاد هنرهای رزمی که به تازگی با میلا جووویچ در فیلم «شکارچی هیولا» و همچنین فیلم پرفروش چینی «کارآگاه چینی‌ها ۳» بازی کرده حضور دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *