14:27

دواین جانسون بازیگر هالیوودی، وانت شخصی خود را به کهنه سرباز نیروی دریایی آمریکا هدیه داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، روز گذشته دواین جانسون ویدئویی از خود منتشر و تماشاگرانی که برای تماشای فیلم محبوبش در نتفلیکس، یعنی «هشدار قرمز» (Red Notice) جمع شده بودند را غافلگیر کرد.
او سپس نوشت: می‌خواستم کار بزرگی را انجام دهم… چیزی فوق العاده و مهم… کاری فراموش نشدنی برای یک طرفدار؛ و سپس در حضور طرفداران خود که برای نمایش فیلم آمده بودند، ایستاد و گفت برای یکی از آن‌ها چیز خاص تری در نظر گرفته است. او همان طور که رو به جمعیت ایستاده بود، ادامه داد: «یک دوست اینجاست که من قصه او را خواندم و واقعاً تحت تأثیرش قرار گرفتم و می‌خواهم از او نام ببرم. او کسی نیست جز اسکار رودریگز»
دواین جانسون به خواندن فهرستی از کار‌های بزرگ و خوبی که رودریگز در جهان انجام می‌دهد، پرداخت و گفت: او از مادر ۷۵ ساله خود مراقبت می‌کند. او لیدر کلیسای خود است و از زنانی که قربانی خشونت خانگی می‌شوند نیز حمایت می‌کند. رودریگز کهنه سرباز نیروی دریایی و مهم‌تر از همه انسانی مهربان است.
رودریگز هم رو به جانسون کرد و گفت: «نمی‌توانم به شما بگویم که چندین بار، شما را با وانت شخصی‌تان در پارکینگ دیده ام.»
جانسون هم در پاسخ گفت: این وانت من است و الان، برای توست و ادامه داد: نظر اصلی من این بود که پورشه تایکانی که در فیلم «هشدار قرمز» زیرپایم بود را به تو هدیه دهم اما نشد. برو از وانت جدیدت لذت ببر؛ کریسمس به تو و خانواده ات مبارک!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *