9:30

بانی‌فیلم: یکی از دلایلی که دنیل رادکلیف به دنبال نقشی در سری جدید «هری پاتر» نیست به گفته این بازیگر، به نظر می‌آید سازندگان این پروژه تلویزیونی، درصدد ساخت سریالی جدید هستند.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از ET، دنیل رادکلیف بازیگر نقش اصلی هشت فیلم سینمایی هری پاتر، خود را در حال بازگشت به دنیای این جادوگر جون نمی‌بیند.

گزارشگر ET با دنیل رادکلیف ۳۳ ساله تقریباً سه ماه پس از اینکه خبر ساخت سریالی بر اساس رمان‌های رولینگ، اعلام شود، فاش کرد که چرا احتمالاً در این سریال ظاهر نمی‌شود. او البته پیش از این در سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ در نقش اصلی هشت فیلم هری پاتر بازی کرده است.
رادکلیف در مورد اینکه آیا از او خواسته شد در این برنامه حضور داشته باشد، گفت: خیلی شک دارم که سازندگان پروژه، این کار را انجام دهند. به نظرم آنها می‌خواهند سریال جدیدی بسازند، و به نظر می‌رسد، اگر هری پاتر قدیمی و دلسرد که از سمت چپ کادر وارد صحنه شود، حواس‌ تماشاگران را پرت‌ می‌کند.»
در حالی که رادکلیف با اطمینان گفته که به دنبال نقشی در پروژه تلویزیونی نیست، اما خاطر نشان کرده که از پیشرفت این مجموعه بسیار حمایت خواهد کرد.
این مجموعه، که رولینگ، تهیه‌کننده اجرایی‌اش است، اقتباسی وفادار از کتاب‌های هری پاتر خواهد بود و تصویرگر همان هنر حماسی، عشق و مراقبتی خواهد بود که این فرنچایز جهانی به آن شناخته شده است.
رادکلیف در مورد بازیگران جدید، که هنوز معرفی نشده‌اند، گفت: «بدیهی است که برای این بچه‌ها، چیزی جز بهترین‌ها آرزو نمی‌کنم.»
او افزود: «من در کار مشاوره دادن به کسی نیستم. منظورم این است که قطعا به این فکر کرده‌ام که حالا مجموعه‌ای از بچه‌ها هستند که در چند سال آینده برای بازی در سریال هری پاتر انتخاب می‌شوند و این یک زندگی بالقوه برای ایجاد تغییر است.» او ادامه داد: «امیدوارم بتوانم روزی آنها را ملاقات کنم، و بهشان بگویم، حالتان خوب است؟ اوضاع چطور است؟»
رادکلیف با انعکاس تجربه خود از بازی در نقش هری پاتر، خاطرنشان کرد که او و اما واتسون و روپرت گرینت «بهترین دوران» را در ساخت فیلم سپری کردند، چیزی که او امیدوار است در مورد بازیگران جدید هم صادق باشد.
وی گفت: «ما در تمام ۱۰سال حضورمان در فیلم‌های هری پاتر، تعداد زیادی از روسای بخش‌های مختلف را دیدیم، هر کدام‌مان یک خدمه داشتیم، در واقع تداوم زیادی در مجموعه ما وجود داشت. امیدوارم که بازیگران سریال هری پاتر هم بتوانند به این هدف برسند، چون واقعا فکر می‌کنم. این یکی از چیزهایی است که به آنها این امکان را می‌دهد که زمان خوبی و مکانی امن برای بزرگ شدن داشته باشند. برای مان در طول ساخت فیلمه‌های هری پاتر، واقعاً همه چیز شبیه یک خانواده بزرگ بود. من هر کسی را که این سریال را می‌سازد تشویق می‌کنم تا تلاش کند دوباره این احساس را در میان عوامل ایجاد کند.»
حالا و وقتی صحبت از حرفه رادکلیف به میان می‌آید، او از شخصیت هری پاتر فاصله گرفته و خود را برای انتشار فصل چهار مجموعه گلچینی خود به نام «معجزه‌گران» (Miracle Workers) آماده می‌کند.
او گفت: «خوشحالی این است که می‌توانی برگردی و هر بار کاری متفاوت انجام دهی و ببینی بقیه چه‌ کاری می‌کنند که این خود، جدید، فوق‌العاده و دیوانه‌کننده است. بنابراین، این فصل برای آن بسیار بسیار خوب بود…»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *