21:06

جمعی از اعضای خانواده سینما، با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حوادث اخیر، از سلبریتی‌ها خواستند صف خود را از “جریانات ضدملی” جدا کنند.

به گزارش ایسنا، در بخشی از این بیانیه آمده است: ما اهالی سینما با محکوم کردن اغتشاشات اخیر، به سینماگران و هنرمندانی که بدون تحلیل و شناخت با همراهی با این تحرکات مشکوک به فضای مجازی آمده‌اند و با بیانیه و اظهاراتی منفعلانه در راستای اهداف دشمن عمل می‌کنند هشدار می‌دهیم صف خود را از این جریانات مخرب ضد ملی جدا کنند.

در بیانیه فعالان سینما آمده است: سالگرد هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت‌ها و فداکاری‌های ملتی بزرگ است که توانستند با دست خالی و با تکیه بر ایمان بر همه ساز و برگ نظامی دشمن که مورد حمایت استکبار جهانی و ارتجاع منطقه بود به پیروزی برسد. این حرکت تاریخی ملت ایران الگویی شد که تا کنون نیز باعث صیانت و حفاظت از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی شد که میراث شهدا و امام شهیدان است .

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: هر از چندی دشمنان این نظام و انقلاب بهانه ای یافته و تلاش می کنند انتقام خود را از طریق تبدیل کردن اعتراضات برخی از مردم به اغتشاش و تخریب و حمله به نیروهای خدوم امنیت و آسایش، جو روانی جامعه را بر هم زنند و دشمنان انقلاب و نظام و ایران عزیز را خوشحال کنند.

این بیانیه تصریح می‌کند: بی‌تردید درگذشت دختری جوان به هر دلیلی برای ما غم‌انگیز است و مانیز با خانواده وی همدردی می کنیم اما کسانی که این حادثه را بهانه ای برای اغتشاش و بر هم زدن نظم جامعه قرار داده اند، هر گز از مردم نمی‌دانیم. متاسفانه جریان ضدانقلاب که آسایش و اقتدار ملی ملت بزرگ ایران را نمی تواند ببیند در پشت حمایت از این اعتراضات، اهداف و طرحهای شیطانی خود را دنبال می‌کند و در این راستا جریانی از هنرمندان و سینماگران را نیز با فشار و تهدید در راستای اهداف خود به میدان می‌آورد تا توازن روانی جامعه را بر هم زند.

اهالی سینما تصریح کردند: عجیب است سلبریتی‌هایی که در پناه حمایت‌ها و بودجه‌های دولتی به شهرت و فرصت کار هنری دست یافته‌اند بازیچه دست سیاست‌های دشمنانی می‌شوند که امروز علیه ملت و ایران عزیز در فضای رسانه ای و مجازی تمام قد به مقابله برخاسته‌اند که بعضاً از سوی سفارتخانه‌های آنان نیز مدیریت می‌شود.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ما سینماگران و هنرمندان ضمن تسلیت به خانواده مهسا امینی اعلام می‌داریم خدشه به نظام و انقلاب خط قرمز ما می‌باشد. از عمل اغتشاشگران و آشوب‌طلبان اعلان بیزاری می‌نماییم و به سینماگران و هنرمندانی که بدون تحلیل و شناخت با همراهی با این تحرکات مشکوک به فضای مجازی آمده‌اند و با بیانیه و اظهاراتی منفعلانه در راستای اهداف دشمن عمل می‌کنند هشدار می‌دهیم صف خود را از این جریانات مخرب ضد ملی جدا کنند.
ضمن حمایت از نیروی انتظامی که ماموران آسایش و امنیت جامعه هستند، از دست اندرکاران و قانونگذاران می‌خواهیم نسبت به اصلاح امور اجرایی و برخورد با مفسدان و غارتگران بیت‌المال به ترمیم ضعف‌های قانونی و اجرایی که منجر به چالش‌هایی در جامعه می‌شود، اقدام نمایند.

این بیانیه به امضای این افراد رسیده است: رضا رستگار، جمال شورجه، عظیم محمدی، جواد شمقدری، مهدی سرتاج، حسن ساجدی، رسول اولیازاده، احمد کوچکیان فرد، علیرضا حاج حسینی، اسماعیل محمودی، محسن محسنی نسب، مهدی عظیمی میرآبادی، احمد فراهانی، حمید قدیریان، روح اله شمقدری، حسن رضوانی، ناصر درخشان، احمد جان میرزایی، روح اله برادری، سیدسعید سیدزاده، حسن ساجدی، رضا برجی، حمید بهمنی، سیدعباس پویا، حسن نجاریان، علی درخشی، محسن علی اکبری، انسیه شاه‌حسینی، سیداحمد میرعلایی، حسین طلابیگی، حبیب اله بهمنی، حسن کاربخش، حجت اله سیفی، داوود رسولیان، سعید الهی، پرویز فارسیجانی، راضیه تجار، علیرضا اسحاقی، عطاءاله سلمانیان، ماشاءاله شاهمرادیزاده، محمدحسین انصاری، محمدرضا اسلاملو، مرتضی حیدری، مریم پوریامین، شفیع، آقامحمدیان، محمدرضا سرشار، مهدی فیوضی، محمد تن، علیرضا حاج حسینی، محمد رضا شرف الدین، حسن راستگو، علیرضا حاج‌حسینی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *