10:22

کارگردان فیلم سینمایی «خیزش، غرش، آتش» از ساخت دنباله این کار خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، فیلم سینمایی «خیزش، غرش، آتش» (Rise Roar Revolt) (RRR)، یکی از پُرهزینه‌ترین آثار سینمایی هند است که در تولید آن از تکنولوژی روز سینمایی استفاده شده است.
«خیزش، غرش، آتش» (Rise Roar Revolt) (RRR) ساخته «اس. اس راجامولی»، فیلمی اکشن حماسی است که با بودجه ۷۲میلیون دلاری ساخته شده است و به همین دلیل در زمره گران‌ترین آثار سینمایی کشور هند به شمار می‌آید.
اگرچه ساخت این فیلم سینمایی به دلیل پاندمی کرونا با تعویق روبرو شد، ولی پس از اکران توانست فروش ۱۵۰میلیون دلاری در سینما‌های جهان داشته باشد و در رده چهارم پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای هند قرار بگیرد.
استقبال از «خیزش، غرش، آتش» (Rise Roar Revolt) (RRR) به حدّی بود که در روز اول اکران در سراسر جهان با فروش ۳۰میلیون دلاری، توانست رکورد فروش یک فیلم هندی در نخستین روز اکران را از آنِ خود کند.
اگرچه هند، اوکراین و بلغارستان، لوکیشن‌های این فیلم سینمایی بودند. اما بخش اصلی آن در هند فیلمبرداری شد و منتقدان و مخاطبان نیز از آن استقبال کردند.
در داستان این فیلم نوشته شده است: «در سال ۱۹۲۰ و در جریان حکومت تاج‌وتخت بریتانیا بر شبه قاره هند در سال‌های ۱۸۵۸ تا ۱۹۴۷، ارباب ظالمی به نام «اسکات باکستن» و همسرش «کاترین»، به جنگلی در عادل‌آباد می‌روند و به‌زور، «مالی»، دختری با استعداد هنری را از قبیله گوند می‌ربایند.
بزرگ قبیله راهی دهلی می‌شود تا در ظاهر مبدل مسلمانی به نام «اختر»، «مالی» را نجات دهد و این خبر به گوش «اسکات» می‌رسد و بدنبال آن، همسرش، افسری جاه‌طلب از پلیس سلطنتی هند را برای این کار به کار می‌گیرد تا با این تهدید مقابله کند.»
کارگردان ««خیزش، غرش، آتش» Rise Roar Revolt» تأکید کرده است که ادامه این فیلم سینمایی را به عنوان مبارزه جدید علیه بریتانیایی‌های استعمارگر جلوی دوربین برده است و به طور جدی، در حال کار کردن روی داستان این اکشن پرفروش هندی است.
این فیلمساز به ورایتی گفت که قهرمانان انقلابی این کار برای مبارزه حماسی دیگری با بریتانیایی‌های مستعمره برمی گردند و افزود: از اول قرار نبود که دنباله این فیلم سینمایی ساخته شود و درواقع، ایده‌ای برای این منظور نداشتیم. اما با توجه به موفقیت بین المللی که به دنبال داشت فکر و ایده هایمان را به اشتراک گذاشتیم و پس از ارائه ایده فوق العاده از سوی یکی از عوامل، درصدد این کار برآمدیم.
به نظر می‌رسد «RRR» که بیش از ۳۲۰ روز فیلمبرداری شده، گران‌ترین فیلم «راجامولی» تا به امروز است و در واقع، یکی از پُرهزینه ترین فیلم‌های هندی ساخته شده با بودجه تخمینی بیش از ۶۶ میلیون دلار است.
گفتنی است که هنوز به طور کامل، جزئیات این فیلم منتشر نشده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *