محمد بحرانی با انتشار یادداشتی در فضای مجازی، نوشته که شاید دیگر این برنامه ساخته نشود

13:51

بانی‌فیلم: از مدت‌ها پیش می‌شد حدس زد که سرنوشت برنامه «خندوانه» پایان چندان خوشی نخواهد داشت؛ پایین آمدن میزان اقبال عمومی و توجه تماشاگران به این برنامه رامبد جوان، از مهم‌ترین عواملی بود که پایان محتوم این تولید شبکه نسیم را متصور می‌کرد.ت
عوامل موثر افت شدید «خندوانه» و پایین آمدن میزان محبوبیت آن پیشتر از آنکه حاصل سیاست‌گذاری بسته و یک‌سویه صداوسیما باشد، ناشی از نگاه سازندگان آن و اطمینان کاذب از در صدر ماندن محبوبیت این برنامه بود!
با یک جست‌وجوی کوتاه عبارت «عذرخواهی رامبد جوان از…» در فضای مجازی، تعداد زیادی از عذرخواهی این کمدین سریال‌های تلویزیونی را می‌توانید ببینید که به دلیل نقصان‌ برنامه و اشتباهات سازندگان «خندوانه» ابراز شده است.
آخرین خبط و خطای رامبد جوان و همکارانش در «خندوانه»، خودسانسوری و حذف نام «وریا» کاپیتان تیم فوتبال استقلال در خلال یکی از برنامه‌ها و پیش از اهمال ممیزی احتمالی توسط شبکه نسیم بود!
وجه منفی این اهمال رامبد جوان و دوستانش در «خندوانه» زمانی بیشتر نمود یافت که روابط عمومی شبکه نسیم هم با انتشار توضیحاتی اعلام کرد که هیچ ضرورتی برای حذف نام اشخاص وجود ندارد.
حالا و پس از گذشت مسائل حاشیه‌ای این برنامه و با پایان یافتن ضبط قسمت‌های باقیمانده، سرنوشت «خندوانه» پایان خوشایندی برای رامبد جوان و دوستانش در این برنامه نداشت. افت کیفی و اصرار سازندگان «خندوانه» بر ادامه روند قبلی این برنامه، سازندگان را در مسیر سقوط به سراشیبی کم‌توجهی قرار داد.
حاشیه‌های این برنامه گفت‌وگو محور همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین آنها محمد بحرانی با انتشار یادداشتی در فضای مجازی، نوشته که شاید دیگر این برنامه ساخته نشود.
بحرانی از مردم خواست که هر گونه کم و کاستی برنامه و سازندگانش را ببخشند و بدانند آن‌ها تمام توانشان را برای این برنامه گذاشته‌اند.
به گزارش ایسنا، محمد بحرانی ـ صداپیشه جناب خان ـ در این یادداشت با یادآوری اینکه هفت سال از همکاری‌اش با «خندوانه» می‌گذرد و پیش از آن هم همکاری‌هایی با رامبد جوان داشته است، به سیل انتقادهایی که در سال‌های اخیر به دلایل مختلف به رامبد جوان شده است اشاره و تاکید کرد که گاهی خودش هم منتقد او بوده است.
بحرانی در عین حال نوشت: در این سال‌های همکاری با این آدم، بزرگترین انگیزه را دیدم برای ساخت یک برنامه درست و باکیفیت و شاهد بودم که برای رسیدن به این هدف تمام جان و وقت و انرژی و عشقش را گذاشته است.
او در ادامه اضافه کرده است: نمی‌دانم «خندوانه» توانسته اهداف سازندگانش را برآورده کند یا نه اما می‌دانم تمام تلاشش را کرده که یک برنامه سرگرم‌کننده باشد که دغدغه هم داشته باشد و حرف هم بزند و باور کنید حرف زدن با هزاران اصلاح برای رسیدن به پخش کار ساده‌ای نیست.
او سپس به امکان ساخته نشدن «خندوانه» اشاره کرده و آورده است: «ضبط «خندوانه» تمام شده و فکر می‌کنم ۱۰ برنامه برای پخش مانده باشد. شاید بعد از این «خندوانه» برای همیشه به تاریخ بپیوندد. معلوم نیست که دیگر «خندوانه» ساخته شود یا نه و معلوم نیست اگر ساخته شود من در «خندوانه» باشم یا نه. از شما خواهش می‌کنم هر گونه کم‌کاری و خطایی را که در این سال ها از خندوانه، سازنده‌اش رامبد جوان و همکارانش دیده اید، به بزرگی خودتان و محدودیت توان این برنامه ببخشید. و در این شک نکنید که این همه توان تیم بود. ما بیش از این زوری و استعدادی نداشتیم.»

به گزارش ایسنا، برنامه «خندوانه» شامگاه ۲۳ تیر ماه اقدام به حذف نام وریا غفوری کرد که پس از انتشار ویدئوی این برنامه و برخی انتقادها، رامبد جوان و همچنین محمد بحرانی‌ صداپیشه «جناب خان» به صورت جداگانه از این بازیکن و هوادارانش عذرخواهی کردند.
و این در حالی است که روابط عمومی شبکه نسیم هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، «این شبکه هیچ گونه محدودیت و ممنوعیتی در پخش اسامی فرد خاصی ندارد.» و این رویکرد را به «سلیقه و نظر تیم تولید برنامه» مربوط دانست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *