23:09

بانی‌فیلم: جیم جارموش سینماگر مطرح سینمای مستقل امریکا، فیلم جدید خود را به نام «پدر، مادر، خواهر، برادر» با بازیگری کیت بلانشت کلید زد.
سوژه این فیلمش فعلاً جزو اسرار است!
چهار سال می‌شود که جیم جارموش فیلمی نساخته است. این فیلمساز بدون سر وصدا در منطقه نیوجرسی فیلمبرداریش را شروع کرده و قرار است بقیه فیلم را در ابتدای سال ۲۰۲۴ در پاریس ادامه دهد.
جیم جارموش اگرچه در مورد سوژه فیلمش چیزی را لو نداده اما گفته««پدر، مادر، خواهر، برادر» یک فیلم طنزآمیز و غمگین است.» کسانی که در تهیه فیلم سهمی دارند گفته‌اند که منتظر تماشای فیلم بر پرده سینماها در پاییز یا زمستان سال آینده خواهند بود.
کیت بلانشت پیش از این سابقه همکاری با جارموش را داشته؛ او در فیلم «کافه و سیگار» ایندفیلمساز مستقل نقش کوتاهی را بازی کرده بود.
کیت بلانشت مدتی پیش، در گفت‌وگو که با نشریه فرانسوی فیگارو داشت گفته بود که نمی‌خواهد در باره فیلمی که با جیم جارموش می‌سازد حرف بزند اما گفته بود: «خب داریم با جیم جارموش فیلم میسازیم.
فقط می‌توانم بگویم که جارموش قرار است فیلم جدیدش را با عنوان “پدر مادر خواهر برادر” اوایل سال آینده در پاریس فیلمبرداری کند. این را می‌دانم…»
با این حال، به نظر می‌رسد بلانشت بخشی از این پروژه خواهد بود که قرار است اولین فیلم جارموش در پنج سال گذشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *