هشدار خانه سینما؛

17:01

بانی‌فیلم: خانه سینما همانطور که سابقه دارد، در بزنگاه‌ها و مواقع حساس، زو آخرین جاهایی‌ست که از خود واکنش نشان می‌دهد!
خانه سینما اما امروز در ارتباط با بازداشت هنرمندان سینما و خشونت‌هایی که علیه اعتراضات مردمی صورت می‌گیرد هشدار داد اگر این وضعیت ادامه پیدا کند از اغضای خود خواهد خواست دست از کار بکشند و تحصن کنند.
در بیانیه امروز حانه سینما آمده است:
خانه سینمای ایران در اعتراض به ادامه خشونت‌ها علیه مردم ایران و به دلیل احضار و بازداشت پی در پی اعضا خود هشدار می‌دهد در صورتی که تهدیدها و بازداشت‌ها پایان نیافته و سینماگران بازداشت شده آزاد نشوند، از اعضا خود خواهد خواست دست به اعتصاب زده، از همکاری با پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی خودداری کرده و در برابر سازمان سینمایی تحصن کنند.
در چند روز گذشته علی‌رغم رایزنی‌های خانه سینما و اعلام پیگیری سازمان سینمایی برای آزادی سینماگران نه تنها نتیجه‌ای به دست نیامد که منجر به احضارها و بازداشت‌های جدیدی هم شد.
خانه سینما اتهام‌هایی نظیر “اقدام علیه امنیت ملی”‌، “تشویش اذهان عمومی”‌، “نشر اکاذیب” و “همراهی با رسانه‌های بیگانه” که به سینماگران منتسب می‌شود را غیر‌واقعی دانسته و معتقد است سینماگران‌ تنها تاوان مدیران کارنابلد را می‌دهند که در این سالها امکان گفت‌وگو و مکالمه واقعی با مردم را ایجاد نکرده‌اند.
زندان جای هنرمند نیست و هیچ‌کس به دلیل ابراز عقیده نباید در زندان بماند.
جامعه اصناف سینمایی ایران دلسوزانه می‌خواهد تا فشار و تهدید از مردم ایران برداشته شده و حاکمیت خود را پاسخگوی معترضین کند.

1 دیدگاه

  • اعتصاب شریک دزد یا مجوز اینکه این افراد حق دارند محارم من را حامله کنند و دچار بیماری ایدز کنند اعتصاب یعنی من اجازه نمی دهم قانون اجرا شود
    سلام مشوقین و مروجین زایش افراد نامشروع و تولید بچه طلاق ( طبق آمار امریکا ۷۰٪ بزهکاران افراد نامشروعند) شما سلبریتی ها باعث افزایش هزینه امنیت کشور می شوید که این هزینه از سفره فقیر یتیم توسط شما دزدیده شده و می شود
    مسئله بعدی سلامت جامعه است که شما بی حجاب‌ها عمدتا مبلغ میکروب ایدز بین جوانان هستید و تبلیغ مواد ارایشی نامرغوب که قشر متوسط جامعه را در گیر می کند به نوعی دزد اقتصاد خانواده ها هستید شما دزد امنیت و سلامت جامعه هستید متاسفانه افراد شهوت پرست و هرزه که از شما حمایت می کنند اگر همسر آنها مورد تجاوز همین افراد نامشروع طرفدارشان قرار گیرند و حامله شود در قبال سوال آن بچه که در آینده درخواست پدر کند چه پاسخی دارند؟؟
    تو اول بگو با کیان زیستی
    پس آنگه بگویم که تو کیستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *