12:13

اما استون بازیگر نامزد اسکار، همکاری خود را در فیلم «بدبخت بیچاره» با یورگوس لانتیموس آعاز کرد.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از ایندی‌وایر، علاوه بر اما استون، ویلم دافو، جرود کارمایکل و رامی یوسف از دیگر بازیگران فیلم «بدبخت بیچاره» هستند.
داستان این فیلم الهام‌ گرفته از داستان فرانکنشتاین از شانس‌های دوم است که نگاهی عمیق‌تر به وقایع می‌کند.
در خلاصه‌ رسمی آمده که «بدبخت بیچاره» بر داستان باورنکردنی و تکامل خارق‌العاده شخصیتی به نام بلا باکستر (با بازی اما استون)است. او زن جوانی است که توسط دانشمند معروف و غیرمتعارف به نام دکتر گادوین باکستر (با بازی ویلم دافو) به زندگی بازگردانده شده است.
بلا باکستر تحت حمایت باکستر، مشتاق یادگیری و تشنه دنیایی می‌شود که آن را نداشته است،
بلا همراه با دانکن ودربرن (با بازی مارک روفالو) که وکیلی زیرک و بی‌حساب است، پس از یک ماجراجویی توفانی به سراسر قاره‌ها فرار می‌کند. بلا به دور از تعصبات زمانه، بر عزم خود را که حمایت از برابری و رهایی است استوار می‌شود.
استون علاوه بر بازی در «بدبخت بیچاره»، تهیه کننده این فیلم هم هست.
فیلم «بدبخت بیچاره» توسط تونی مک نامارا، مجری برنامه The Great نوشته شده است که «مورد علاقه» آخرین فیلم یورگوس لانتیموس را نیز با بازی اما استون نوشته است. مک نامارا علاوه بر این، فیلمنامه «کرولا» را هم نوشت که استون در آن هم بازی کرده است.
«بدبخت بیچاره» بر اساس رمان آلاسدیر گری نویسنده اسکاتلندی نوشته شده و درباره زنی است که برای فرار از شوهر بدسرپرستش، خود را غرق می‌کند و با مغز فرزند متولد نشده‌اش زنده می‌شود.
بازیگران «بدبخت بیچاره» استون و دافو، همچنین نقش اصلی فیلم بعدی لانتیموس «AND» را نیز بر عهده خواهند داشت. در «AND» که فیلمی اسرارآمیز است، علاوه بر این دو بازیگر، جو الوین، بازیگر «مورد علاقه»، جسی پلمونز، مارگارت کوالی و هانگ چاو نیز ایفای نقش می‌کنند.
لانتیموس از تعهد دافو به نقش‌هایش در فیلم‌های «AND» و «بدبخت بیچاره» تمجید کرد و گفت: این همان چیزی است که شما از بازیگران می‌خواهید، اینه که بخواهید به هر نحوی بخشی از شخصیت فیلم باشند.»
«بدبخت بیچاره» در تاریخ 8 سپتامبر در سینماها اکران می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *