16:15

بانی‌فیلم: ناصر تقوایی فیلمساز بزرگ کشورمان مدت‌هاست که در خانه‌اش و به دور از اجتماع خشمگین روزگار می‌گذارند.
همسر او مرضیه وفامهر تنها حلقه واسط و ارتباط میان جهان پیرامونی با ناصرتقوایی‌ست.
به اعتراف بسیاری از نزدیکان و دوستان تقوایی، همسرش دلسوزانه و مسئولانه، بیشترین مراقبت‌ها را از ناصر تقوایی داشته و دارد.
این مراقبت‌ها در غیاب و بی‌توجهی کامل نهادی مثل خانه‌سینما و بازوهای سینمایی دولت یعنی سازمان سینمایی انجام گرفته و در دوران سختی و انزوا، مقامات مسئول و مدیران خودخوانده سینمای ایران هیچ یادی از این کارگردان بزرگ نکردند.
نکته جالب توجه خبری‌ست که روزنامه ارگان شهرداری در باره ناصر تقوایی منتشر کرد؛نشریه‌ای که با تغییر مدیریت‌اش پس از تصدی زاکانی در مقام شهردار تهران، رویه سیاسی خاصی را به نفع یک جناح مشخص پیش گرفته و در دستور کار قرار داده است!
خبر همشهری درباره بیماری ناصر تقوایی و وخامت حال او و تحت مراقبت قرار گرفتن توسط پرستار، با پیچ‌وخم‌های ملتهب توانست تاحدودی افکار عمومی جامعه سینمایی را معطوف به موضوعی کند که امروز مرضیه وفامهر همسر ناصر تقوایی در پستی اینستاگرامی آن را «دروغ» خواند!
مرضیه وفامهر امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش شایعه‌پردازان را به شکایت قضایی تهدید کرد.
همسر تقوایی نوشت: «حال جناب آقای تقوایی خوب است.
با شایعه‌پراکن‌ها برخورد قضایی خواهد شد.»
با توجه به اعلام مرضیه وفامهر باید منتظر ماند که واکنش روزنامه شهرداری در قبال این روشنگری چه خواهد بود؟
مسلم‌ است مورد عجیب‌وغریب آقای ناصر تقوایی اولین و آخرین روند از سوژه‌سازی‌ها نخواهد بود و باید خود را آماده کنیم تا بازهم ناظر انتشار اخباری باشیم که شاید صحت‌اش تنها در اتاق‌های خبری رسانه‌هایی خاص مورد تایید عده‌ای بخصوص قرار گرفته باشد!

عکس از آرشیو بانی‌فیلم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *