11:17

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: برای جهش تولید در حوزه فرهنگ و هنر در گام اول باید دلال‌ها و واسطه‌ها حذف شوند تا فضا برای مشارکت و حضور مردم باز شود.
ابوالفضل همراه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: اینکه برای هر سال از طرف رهبر معظم انقلاب موضوعی به عنوان شعار سال انتخاب می شود که تاکید و اهمیت آن موضوع را برای تمامی دستگاه‌های اجرایی و مردم بازگو می‌کند.
بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون افزود: جامعه شعار سال را جدی می گیرد و عمل می کند، مسئولان و مدیران هم باید تلاش بیشتر برای تحقق این شعارها داشته باشند، موانع را بردارند و امور را تسهیل کنند، اصلا نوک پیکان به سمت خود مسئولان است باید اهتمام و توجه جدی به این مساله داشته باشند و بعد بتوانند سازوکارها و زیرساخت‌ها را آماده کنند تا مردم بتوانند مشارکت داشته باشند.

بستر مشارکت مردم فراهم شود

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: تحقق شعار سال در وهله نخست، مستلزم بسترسازی از طرف مسئولان است، به صورت جدی در همه حوزه‌ها از فرهنگ و اقتصاد تا ورزش و هنر و صنعت در دستور کار قرار گیرد؛ وقتی بحث مشارکت مردم در جهش تولید عنوان می‌شود قطعا باید زیرساخت‌ها آماده شود.
همراه شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» را شعاری راهبردی و اثربخش در همه بخش‌ها و حوزه‌ها دانست و تاکید کرد: اگر می‌خواهیم جهش تولید اتفاق بیفتد در هر حوزه‌ای فرقی نمی‌کند فرهنگ و هنر یا اقتصاد و صنعت باید دلال‌ها حذف شوند تا فضا برای حضور و مشارکت مردم باز شود، از طرفی نظارت‌ها باید بیشتر شود؛ زمانی می‌توانیم در حوزه جهش تولید گام‌های اساسی و جدی برداریم که نظارت جدی داشته باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *