11:12

معاون مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی گفت: سال گذشته حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال از رسانه‌های کشور در بخش کاغذ، یارانه و آگهی حمایت شده است.
مهدی ابدالی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به خدمات و اقدامات دولت سیزدهم و وزارت ارشاد در حوزه رسانه‌ها، بر پیگیری‌های جدی این وزارت خانه به منظور افزایش میزان آگهی‌ها و افزایش سطح حمایتی از رسانه‌های کشور تاکید کرد.
وی با اشاره به افزایش ۲.۵ برابری توزیع آگهی‌ها در دولت سیزدهم بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ حدود ۲ هزار میلیارد ریال آگهی توزیع شد که این رقم در سال ۱۴۰۲ به چهار هزار میلیارد ریال رسید.
معاون مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی همچنین توزیع عادلانه کاغذ را از دیگر دستاوردهای مهم این وزارتخانه عنوان کرد.
وی به دیدار چهره به چهره با رسانه‌های سراسر کشور اشاره کرد و گفت: از همه مشکلات رسانه‌های مختلف به خوبی آگاه‌ هستیم و در تلاشیم این مشکلات را به صورت مرحله ای و بر اساس اولویت های تعیین شده، کاهش دهیم.
ابدالی در ادامه سخنان خود خوزستان را استانی تاثیرگذار در روند فرهنگی کشور یاد کرد و از تلاش‌های اهالی رسانه این استان قدردانی کرد.
بر اساس آخرین آمار اعلام شده بیش از ۱۳۰ روزنامه، هشت هزار مجله، پنج هزار پایگاه خبری و ۲۸ خبرگزاری در کشور فعالیت رسانه‌ای می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *