یوسف مرادیان:

11:07

بازیگر فیلم سینمایی «دوستان» گفت: سریال خوب اثری است که مخاطب کرکره مغازه خود را پایین بکشد و خود را به دیدن سریال برساند. برخی سریال‌ها این کار را کرده‌اند.
یوسف مرادیان روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا در پاسخ به این پرسش که یک سریال برای جذب مخاطب باید دربرگیرنده چه مؤلفه‌هایی باشد، خاطرنشان کرد: مخاطب بسیار باهوش است و کار خوب را تشخیص می‌دهد؛ بنابراین در طی این سال‌ها هرکار خوبی که در کشور ساخته شده (در سینما، تلویزیون یا شبکه نمایش خانگی) مردم دیده‌اند. یعنی حتی اگر لازم بوده که کرکره مغازه خود را پایین بکشند و تعطیل کنند و خودشان را به سریالی برسانند، این کار را کرده‌اند.
وی افزود: یک کار قوی، کاری است که از همه لحاظ درست جمع شده باشد؛ یعنی فیلم‌نامه خوب، گروه کارگردانی قدرتمند و عوامل پشت دوربین و یک گروه بازیگری که درست سرجای خود نشسته‌اند (یعنی بر اساس شایستگی و نه پارتی‌بازی انتخاب شده‌اند). وقتی این المان‌ها دست به دست هم می‌دهند حتما با کار خوبی مواجه هستیم.
بازیگر سریال کارگاه علوی ۲ (۱۳۸۸) تصریح کرد: حتی در تولیدات موفق جهانی هم با چنین فرمولی روبرو هستیم. همچنان که نگاهی به آثار فرانسیس فوردکاپولا تثبیتی بر این نظر است.
مرادیان در توضیح حال و هوای خود در نوروز ۱۴۰۱ بیان کرد: دیدن مادرم و بودن در کنار خانواده‌ام از اصلی‌ترین برنامه‌هایم در نوروز امسال بود؛ هرساله یا آن‌ها به تهران می‌آیند و یا من به شهرستان می‌روم.
وی با اشاره به فعالیت‌های اخیر خود یادآور شد: این روزها مشغول بازی در سریال داستان یک شهر به کارگردانی محمدرضا آهنج هستم.
بازیگر سریال‌ مردان آنجلس (۱۳۷۵) ادامه داد: سریال اسپینجر هم مراحل آماده شدن برای نمایش خانگی را طی می‌کند؛ اگرچه دیر به این گروه پیوستم اما نقشم در این مجموعه را دوست دارم و اجرایم در این اثر، اجرایی متفاوت است.
وی افزود: سریال دردسرهای شیرین هم کاری دیگری بود که در سال ۱۴۰۰ در آن حضور داشتم و این روزها از آنتن شبکه پنج سیما پخش‌ می‌شود؛ این سریال مشکلات بازی قدرت را به تصویر می‌کشد و در آن مسائل و مشکلات در جامعه امروز را از دید یک زن شاهد هستیم.
بازیگر سریال کلانتر ۳ (۱۳۸۸) تصریح کرد: سریال دردسرهای شیرین اگرچه سریالی کمدی نیست اما به لطف بازیگرانش طنز لحظه و موقعیت را دارد و خط اصلی قصه نوعی دغدغه اجتماعی روز ماست.
این هنرپیشه سینما و تلویزیون در توضیح فعالیت‌های خود در ایام فراغت و تعطیلات عید، بیان کرد: گرچه مطالعه جزئی از زندگی‌ام شده است و حال خوبی به من می‌دهد اما قرارم با خودم این است که بعد از این دوران سخت کرونا که نتوانستم به ورزش حرفه‌ای بپردازم، بتوانم در فصل بهار و آغاز سال جدید ورزش‌هایم را به صورت حرفه‌ای از سر بگیرم.
هنرپیشه فیلم‌های سینمایی دوستان (۱۳۷۸)، غزل (۱۳۸۰) در توضیح کتاب‌هایی که این روزها می‌خواند، بیان کرد: این اواخر و در یکی، دو سال گذشته به بوعلی سینا حس و حال و تمایل زیادی پیدا کرده‌ام و برخی از آثارش را خوانده‌ام؛ البته ادبیات و لحن نوشتاری آثار بوعلی شاید تااندازه ای سخت باشد.
وی ادامه داد: متاسفانه به رغم دانش گسترده بوعلی سینا و این که او یکی از بزرگترین افتخارات سرزمین ایران و جهان به عنوان چهره‌ای در علم پزشکی است اما برخی از آثارش به زبان فارسی ترجمه نشده و این یکی از عجایبی است که باورش برای خود من سخت است.
بازیگر فیلم‌های سینمایی رویای سینما (۱۳۹۰) و متروپل (۱۳۹۲) تصریح کرد: به دلیل همین دغدغه شخصی مشغول تفحص در این زمینه هستم که چه چیزی باعت می‌شود که دانشمندی با این عظمت را نادیده بگیریم و چندماهی هست که به جد روی بوعلی، آثار و دستنوشته هایش تمرکز کرده‌ام. و برنامه‌ریزی ام برای عید خواندن آثاریست که درباره بوعلی نوشته شده و از طریق دوستانم به دستم رسیده است.
مرادیان خاطرنشان کرد: امیدوارم ۱۴۰۱ سال خوبی برای همه مردمان سرزمینم باشد؛ حال دلشان خوب باشد و خداوند از آن‌ها مراقبت کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *