22:44

مدیرکل هنرهای نمایشی در پی درگذشت هنرمند و استاد برجسته هنر و عکاس پرسابقه عرصه تئاتر و سینما زنده‌یاد بابک برزویه در پیام تسلیتی نوشت: مرگ، پایان کبوتر نیست…
به گزارش روابط عمومی اداراه کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری ضمن تسلیت درگذشت زنده‌یاد بابک برزویه در پیامی نوشت: مرگ، پایان کبوتر نیست … هنرمند توانا و مدرّس ارجمند، استاد بابک برزویه، عکّاس، بازیگر و از فعالان برجسته عرصه تئاتر و سینمای معاصر، پس از عمری موثّر و کارنامه‌ای سرشار در حوزه عکاّسی هنری و زیستی پربار در عرض زندگی معنوی خویش، دیده از جهان ما فرو بست و بر عکس کوتاهی ِ«سفر به چزّابه»، بلندای سفر باشکوهش به جهان باقی را آغاز کرد.
مرگ، پایان کبوتر نیست…
بی‌تردید همچون آثار فاخر و کم‌نظیرش، نام و یاد و نگاه متمایزش، در حافظه دقیق جامعه هنری کشور، تا همیشه ایّام، ستودنی خواهد ماند. سوگ زودهنگام او را به خانواده محترم و شکیبایش، تسلیت گفته و تداوم راه و سلوکش را در همگنان و دانش‌آموختگانش، امید می‌بریم.

بابک برزویه مدرس، عکاس، بازیگر و از فعالان عرصه عکاسی تئاتر و سینما که از دی ۱۴۰۰ به دلیل عارضه مغزی در کما به سر می‌برد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود، ظهر امروز درگذشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *