14:46

نمایش شاد و موزیکال «هفت خوان» ویژه کودکان به نویسندگی (آتسا شاملو) و کارگردانی (میثم یوسفی) در فرهنگسرای خانواده روی صحنه می رود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خانواده؛ نمایش «هفت خوان » براساس قصه هفت خوان فردوسی نگارش شده است که با استفاده از شیوه‌های نمایش ایرانی و نقالی اجرا می‌شود و سازهای ایرانی نیز این نمایش را همراهی می‌کنند.
در خلاصه این نمایش می خوانیم: طرف زال پدر رستم خبر می‌رسد به رستم که ای رستم چرا نشسته‌ای که کیکاووس و لشگریانش به دست دیو سپید اسیر و طلسم شده‌اند و چشمهایشان نابینا گشته تو برای کمک به آنها و باطل کردن طلسم دیوان باید از سیستان به سرزمین مازندران سفر کنی رستم به همراه اسبش تنها یار و همسفر باوفایش رخش سفر پر ماجرایی را آغاز می‌کند و هفت خوان را پشت سر می‌گذارد تا طلسم را باطل کند.
نمایش هفت خوان برگزیده شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک و منتخب سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را کسب کرده است.
علی بیک محمدی، مهدی رحمتی و رضا فرجی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
نمایش «هفت خوان» فروردین و اردیبهشت 1403 ساعت 18:30 در سالن نمایش فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق میزبان تماشاگران است.
علاقه مندان برای رزو بلیت با شماره های 09194346356 و 09390966166 تماس بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *