12:15

دیزنی پس از حذف نمایش‌های «دیزنی پلاس»(Disney+) و «هولو»(Hulu) 1.5 میلیارد دلار از هزینه‌هایش را کم می‌کند.
به گزارش فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، دیزنی پس از حذف نمایش‌های «دیزنی پلاس»(Disney+) و «هولو»(Hulu) 1.5 میلیارد دلار از هزینه‌هایش را کم می‌کند. این غول سرگرمی بیش از 30 نمایش اینترنتی خود را در 26 متوقف کرد.
دیزنی در سه ماهه سوم مالی پس از حذف بیش از 30 نمایش دیزنی پلاس و هولو در ماه گذشته در تلاش برای کاهش هزینه‌ها، قرار است 1.5 میلیارد دلار در سه ماهه سوم مالی کاهش دهد.
در 26 می، دیزنی برنامه‌هایی مانند «جهان به گفته جف گلدبلوم»، Y: The Last Man، The Mighty Ducks، Turner & Hooch، Willow، Maggie، Dollface و 2022 Cheaper By the Dozen از خدمات استریم خود را کنار گذاشت.
کریستین مک کارتی، مدیر مالی شرکت دیزنی، در جریان اعلام آمار مالی شرکت در ماه می، گفت که دیزنی انتظار دارد در نتیجه حذف محتوا، بیش از 1.8 میلیارد دلار هزینه‌های کاهش برنامه‌ها را دریافت کند.
وی روز جمعه گفت که دیزنی به بررسی خود ادامه می‌دهد و انتظار دارد محتوای تولید شده اضافی را در طول سه ماهه سوم از سرویس‌های پخش حذف کند. انتظار می‌رود این حذف‌ها 400 میلیون دلار دیگر از هزینه‌ها را به دیزنی برگرداند.
ضررهای دنیای مجازی دیزنی در ماه‌های اخیر کاهش یافته است، زیرا این شرکت در سه ماهه دوم مالی 659 میلیون دلار زیان داده که نسبت به 1.1 میلیارد دلار زیان گزارش شده در سه ماهه قبل، سیری نزولی داشته است.
با این حال معاون مالی دیزنی می‌گوید افزوده شدن 100 میلیون بر زیان‌های سه ماهه جاری دور از انتظار نیست.
لازم به ذکر است که با توجه به موارد بالا می‌توان به صورت مشهود اثرات اعتصابات سراسری نویسندگان آمریکا بر مهم‌ترین کمپانی‌های هالیوودی دید مادامیکه ده‌ها برنامه و فیلم و پروژه سینمایی تلویزیونی به دلیل همین اعتصابات که به کاخ سفید و کنگره هم رسیده، به تعطیلی کشیده شده‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *