14:48

بانی‌فیلم: پس از موفقیت‌های اقتصادی زیادی که سری فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» برای کمپانی‌ سازنده داشت، وارنرز استودیو به فکر ساخت فیلم جدیدی با همان سوژه افتاده است.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از هالیوود ریپورتر، پیتر جکسون در حال کار روی فیلم‌های جدید «ارباب حلقه‌ها» برای کمپانی وارنر برادرز است.
گفته شده که فیلم اول که در مورد شخصیت گالوم است -همان جنی که در فیلم‌های قبلی ارباب حلقه‌ها، به دنبال گرفتن انگشتر حلقه از فرودو بود- در سال ۲۰۲۶ روی پرده سینماها خواهد رفت.
در فیلم اول با عنوان «ارباب حلقه‌ها: تعقیب گالوم» وارنر برادرز به صورت رسمی اعلام کرده در سری جدید «ارباب حلقه‌ها» شخصیت گالوم و دیگران، به میانهٔ زمین بازمی‌گردند.
دیوید زاسلاو گفته که شرکت وارنرز در مراحل ابتدایی توسعه فیلمنامه‌ برای فیلم‌های جدید ارباب حلقه‌هاست.
او می‌گوید آن‌ها پیش‌بینی می‌کنند که اولین قسمت از این فیلم در سال ۲۰۲۶ آماده اکران شود. او در مورد فیلم‌های جدید گفته که داستان‌هایی را می‌گویند که هنوز گفته نشده‌اند.
فیلم اول را نیولاین سینما و برادران وانرز می‌سازند؛ عنوان این فیلم «ارباب حلقه‌ها: تعقیب گالوم» خواهد بود.

زاسلاو می‌گوید که پیتر جکسون کارگردان و همکاران نویسنده‌اش فران والش و فیلیپا بوینز سرگرم مار روز فیبمنامه‌ها هستند و در هر گام، همراه هم خواهند بود.
قرار است بوینز و والش فیلمنامه را بنویسند.
جکسون، بوینز و والش در یک بیانیه گفتند: «این افتخار و امتیاز است که با دوست خوب‌مان آندی سرکیس که کار ناتمامی با آن گالوم(!) دارد، به میانهٔ زمین سفر کنیم! به عنوان طرفداران تالکین، افتخار می‌کنیم که با مدیران این پروژه و تیم کامل وارنر برادرز در یک ماجرای دیگر همکاری کنیم!»
زاسلاو مدیرعامل شرکت گفت: «ارباب حلقه‌ها» یکی از پربیننده‌ترین سری‌فیلم‌های تاریخ سینماست و فرصت قابل توجّهی برای تجارت تئاتر ما ارائه می‌دهد.»
گفتنی‌ست سلسله فیلم‌های اصلی که تعداد زیادی از جوایز اسکار را برده بود، با بازسازی و بالا بردن کیفیت آنها، دوباره در این تابستان به پرده سینماها باز خواهد گشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *