17:15

یکی از دست‌اندرکاران قدیمی سینما و تلویزیون امیدوار است زحمات بازیگران قدیمی و تلاش و انرژی بازیگران نقش‌های کوتاه‌تر هم در فیلم‌ها و سریال‌ها دیده شود.
به گزارش رسیده، کبری گودرزی که آخرین بار با سریال «زخم کاری ۲» به نقش ثریا در شبکه نمایش خانگی دیده شد و نقشی کوتاه در «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابولقاسم طالبی را روی آنتن شبکه سه دارد، می‌گوید: سال‌هاست به عنوان مدیر تولید و بازیگر فعالیت دارم و در هر نقشی تلاش کرده‌ام تا بدون در نظر گرفتن طول نقش، کاراکتر را به طور کامل ارزیابی کنم و با کمک ابزار مهمی مثل فیلمنامه و هدایت‌های کارگردان، تمام ابعاد نقش را به تصویر بکشم. هر چند شاید همیشه این زحمات دیده نشود و اغلب فوکوس روی بازیگران چهره باشد، ولی بازیگران غیر ستاره هم واقعاً در فیلم‌ها و سریال‌ها می‌کوشند تا در خدمت روایت و ساختار باشند و مکمل حرفه‌ای بازی چهره‌ها شوند. من این فرصت را داشتم تا در سریال «زخم کاری ۲» کنار بازیگران هنرمندی مثل خانم آزادی‌ور و آقای عزتی مقابل دوربین باشم و بسیار از این عزیزان آموختم. از اکت‌ها و ری‌اکت‌هایشان و کارگردانی دقیق آقای مهدویان.
بازیگر سریال‌های «زیر خاکی» (جلیل سامان)، «قصه‌های تبيان»، «بی‌همگان» (بهرنگ توفیقی)، «صبح آخرين روز» (حسین تبریزی) و… ادامه داد: نقش‌های فرعی می‌توانند بستر خوبی برای پرورش بهتر نقش‌های اصلی باشند و ترکیب بازیگران غیر چهره و یا پیشکسوت و قدیمی در کنار سوپراستارها نتیجه قابل قبولی در پی خواهد داشت و به قوت گرفتن درام و دیده شدن بازیگران با انگیزه، اما کمتر شناخته شده، کمک شایانی می‌کند.
بازیگر تله‌فیلم‌های «بی‌خوابی» به کارگردانی مرتضی رحیمی، «زعفرانی» (رضا غفاری) و «مندیر بارون» (علی اوسیوند) افزود: برای من قالب اثر تفاوت چندانی ندارد و در همه آثار به یک اندازه بر درک نقش و جوانب آن تمرکز می‌کنم و تجزیه و تحلیل دارم تا در تعامل با کارگردان به نتایج مثبتی برسیم. امیدوارم زحمات بازیگران قدیمی و بازیگران نقش‌های کوتاه‌تر بیشتر دیده شود تا انگیزه‌ای باشد برای حضور بهتر در پروژه‌های بعدی. هر چند گویی هیچ‌کس بازیگران فرعی را نمی‌بیند؛ انگار نامرئی هستند!
گودرزی در سریال «خجالت نکش ۲» (رضا مقصودی) در نقش مادر قنبر (احمد مهرانفر) حضور دارد که بزودی پخش خواهد شد و سینمایی‌های «بَلیط» و «آن دو» هر دو ساخته مرتضی رحیمی را هم بزودی روی پرده خواهد داشت و بازی در ده‌ها تله‌فیلم و بیست فیلم کوتاه را در کارنامه دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *