17:23

عزت‌الله ضرغامی گفت: محدود شدن ظرفیت اینترنت در روزهای اخیر، یک تصمیم امنیتی و برای امنیت مردم بوده است.
به گزارش ایسنا، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که در شورای عالی فضای مجازی نیز عضویت دارد، در حاشیه همایش توسعه گردشگری ایران کهن، درباره قطع اینترنت در هفته‌های اخیر، گفت: به دلیل اغتشاشات و ناآرامی‌ها و برخی تخریب‌ها که در نقاط مختلف کشور انجام گرفته، اقتضائات امنیتی باعث شده ظرفیت‌های اینترنت محدود شود تا از این مقطع عبور کنیم.
ضرغامی اظهار کرد: محدود شدن ظرفیت اینترنت یک تصمیم امنیتی و برای امنیت مردم بوده است.
او در بیان علت این تصمیم گفت: چون بسیاری از این ساماندهی‌ها برای اغتشاشات توسط بعضی گروه‌های محدودی که بارها دستگاه‌های امنیتی درباره آنها به ما گزارش داده‌اند از طریق پلتفرم‌ها و ظرفیت‌های فضاهای مجازی صورت می‌گیرد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: معتقدم از این مرحله به سرعت عبور خواهیم کرد و به وضعیت عادی برمی‌گردیم.
ضرغامی که یکی از وزرای فعال کابینه دولت سیزدهم در فضای مجازی است و گزارش‌های کاری و سفرهای خود را بیشتر در دو پلتفرم اینستاگرام و توئیتر منتشر می‌کند، اظهار کرد: مردم ما حق دارند از بهترین خدمات اینترنت استفاده کنند، اینترنت پرسرعت با کیفیت بالا و توانمندی گسترده که بتوانند همه نیازهای خود را با استفاده از این خدمات مرتفع کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *