9:55

مشاور مذهبی روابط عمومی خلیفه‌گری ارامنه تهران گفت که خلیفه‌گری ارامنه تهران آماده هر گونه کمک‌های معنوی و مادی به مردم ستمدیده فلسطین و غزه است.
کشیش گریگوریس نرسیسیان مشاور مذهبی روابط عمومی خلیفه‌گری ارامنه تهران در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: همانگونه که در بیانیه اسقف اعظم سبوه سرکیسیان آمده، به نمایندگی از همه ارامنه تهران از همه اقداماتی که مقام معظم رهبری در جهت محکومیت اعمال ددمنشانه اسرائیل داشتند، حمایت می‌کنیم.
وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما هم اعمال ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و غزه را محکوم کرده و آماده کمک‌رسانی به این ملت مظلوم هستیم.
گریگوریس نرسیسیان گفت: ما آماده هستیم که در کنار همه انسان‌های آزاده ایران و جهان کمک‌های معنوی و همچنین مادی خود را به ملت ستمدیده فلسطین برسانیم.
مشاور مذهبی روابط عمومی خلیفه‌گری ارامنه تهران همچنین درباره سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: همه ما انسان هستیم و خالق ما خداست. باید یکی از صفات عالیه خداوند را متجلی کنیم.
گریگوریس نرسیسیان اظهار داشت: بزرگترین صفت، صفت عدالت است و ما اگر در دنیا شاهدیم حق یک ملتی ضایع می‌شود و حقوق بحق این ملت به او نمی‌رسد باید عدالت را برقرار کنیم.
وی تصریح کرد: هیچ انسانی فجایعی که در غزه اتفاق افتاده را نمی‌پذیرد چرا که مردم ستمدیده فلسطین شدیدترین فجایع را تحمل می‌کنند در حالی که هیچ یک از مجامع بین‌المللی در برابر این جنایت‌ها واکنشی نشان نمی‌دهند و این به دور از عدالت است. انسان‌های آزاده جهان وظیفه دارند ضمن کمک به مردم فلسطین جنایت‌های رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرده و از مجامع بین‌المللی بخواهند که اقداماتی موثر در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی انجام دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *